.

.

آلودگی برنج های هندی را جدی بگیرید

روز گذشته باز هم مجلس آلوده بودن برنج‌های وارداتی از هند را یادآوری کرد. هرچند این آلودگی از سوی مقامات هندی هم تایید شده اما وزارت بهداشت همچنان از اظهارنظر درباره این آلودگی خودداری کرده است. به نظر می‌رسد دولت به دلیل افزایش فشار تحریم‌ها مجبور به واردات از هند شده و به همین دلیل اعلام آلوده‌بودن برنج‌ها، واردات این محصول را به نصف کاهش می‌دهد.آلودگی برنج‌های هندی به آرسنیک ادامه دارد/ هندی‌ها هم آلودگی را تائید کردند
نایت اسکین

ادامه مطلب ...

در استفاده از خود پردازها دقت کنید

مرد معتاد که شبانه با چسب زدن به محل خروج اسکناس در خودپردازها، پول مشتریان بانک را می‌دزدید، هنگام سرقت، همراه زنی از آشنایانش دستگیر شد.
شگرد مرد معتاد برای دزدی از خودپردازها
عرش نیوز :
بامداد بیستم آبان امسال ماموران کلانتری شهرک قدس در حال گشتزنی در شمال غرب تهران بودند که مشاهده کردند یک زن و مرد جوان که به صورتشان ماسک زده اند، برای برداشت پول مقابل یک دستگاه خودپرداز رفته و دوباره برمی گردند.
 نایت اسکین
ادامه مطلب ...

دسته عزاداری زنان قوم بنی اسد

در دوازدهمین روز از ماه محرم زنان و مردان شهرستان آمل دسته عزاداری "زنان بنی اسد" را در این شهرستان و در زیر بارش رحمت الهی برگزار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از بلاغ،بنی اسد نام قبیله  از قبایل بزرگ و سلحشور و مشهور عرب از فرزندان اسد بن خزیمة بن مدرکه می باشد. جمعی از علما، اصحاب، شعرا و حتی برخی از همسران پیامبر «صلی الله علیه و آله» از این قبیله بودند. این قبیله در هنگام بنای کوفه، جنوب مسجد کوفه را برای خود در نظر گرفتند. در جنگ جمل دوشادوش امام علی «علیه السلام» جنگیدند. در قیام امام حسین «علیه السلام» در سال 61 ق بنی اسد به سه دسته موافق حضرت، مخالف و بی طرف تقسیم شدند.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

قمه زنی ریشه های تشیع را هدف قرار داده است!

مردمی با قمه‌ای در دست؛ اگر در روزهای معمول سال، شخصی با چنین مشخصاتی را در خیابان‌ها ببینید، یک تماس با پلیس کافی است تا دستگیر شود؛ اما در عاشورا قمه زنی راه را برای قداره‌بندی باز می‌کند. از آن عجیب‌تر، تیغ‌زنی است که خوشبختانه در کشورمان باب نیست، ولی گروهی از شیعیان افغانستان و عراق به سهم خود، جورمان را در این زمینه می‌کشند!

به گزارش «تابناک»، کوبیدن تیغه قمه بر فرق سر، یک روش قمه زنی است که منجر به مرگ هم شده‌ و کوبیدن مکرر لبه کند قمه بر فرق سر و سپس یک برش‌ روی محل مکرر ضربه خورده، روش دیگری است که قمه زنان به کار می‌گیرند و این عمل را نیز در راستای ‌ارادت به حضرت ابالفضل عباس (ع) می‌دانند؛ هرچند برخی دیگر بر این باورند این کار تماماً از سر ارادات نیست و انگیزه‌های دیگری نظیر خودنمایی نیز در آن هست؛ جنبه‌ای که در سینه زنی ساده قابل تبلور نیست.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

توجه " ساقه وسط کاهو را مصرف نکنید "

عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا گفت: ‌تجمع نیترات در سبزی‌های برگی بیشتر از سبزی‌های میوه‌ای و پیازی است.

دکتر "فرشاد دشتی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، افزود:‌ تجمع نیترات در سبزی‌هایی مانند کاهو و اسفناج بیشتر از سایر سبزی‌هاست.
نایت اسکین
ادامه مطلب ...

خرافه‌ای به نام حنابندان حضرت قاسم(ع)

بنا به سنت مداحان روز ششم ماه محرم به حضرت قاسم‌بن الحسن(ع) نوجوان 10 (به گفته طبری) یا 14 ساله(به گفته ابی‌مخنف)  شهید دشت نینواست.

با وجود افزایش آگاهی عزاداران حسینی نسبت به تحریفات واقعه عاشورا، اما همچنان برپایی مراسم حنابندان برای حضرت قاسم(ع) و حجله‌بندی کردن در برخی هیئت‌ها دیده می‌شود. شهید مطهری به شدت این مطلب خرافی را رد می‌کند.

خرافه‌ای به نام حنابندان حضرت قاسم(ع)+تصویر

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

گذر اجمالی و مختصر بر زندگی یاران ابا عبدالله الحسین(ع)

شهادت یاران امام حسین(ع)

 عمربن سعد نزدیک به یاران امام شد و ذوید(غلام عمر سعد) را صدا کرد و گفت: پرچم را نزدیک آر، او پرچم را نزدیک آورد، پس عمربن سعد تیر را بر کمان نهاد و به سوى یاران امام انداخت و گفت: گواه باشید که من اول کسى بودم که به سوى آنان تیر انداختم!! سپس دیگران نیز تیر بر کمان نهاده و اصحاب امام را نشانه رفتند، که بعد از این اقدام، کسى از یاران امام حسین علیه‏ السلام نماند که از آن تیرها به او اصابت نکرده باشد، و همین امر باعث شد تا پنجاه تن از یاران امام حسین علیه‏السلام به شهادت برسند.

پس امام علیه‏السلام به یارانش فرمود: این تیرها فرستادگان این جماعت است! بپا خیزید و بشتابید به سوى مرگى که از آن چاره‏اى نیست، خداى شما را بیامرزد.

پس اصحاب آن حضرت قسمتى از روز را پیکار کردند تا آن که گروه دیگرى از یاران امام شهید شدند.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...