.

.

قیمت لپ تاپ در بازار

برندهای ایسوس و اچ پی ارتقا قیما اندکی نست به هفته های قبل داشتند و با توجه به نزدیک شده به آخر سال احتمالا باز هم شاهد افزایش بها در محصولات وارداتی خواهیم بود.
به گزارش نامه نیوز، در حال حاضر برخی برندها نظیر اپل، سامسونگ، لنووو اچ پی، در ایران مخاطبان زیادی دارند و هر روز هم پر مخاطب تر می شوند. 
 در جدول زیر جدیدترین قیمت بیش از  200 لپ تاپ موجود در بازار آمده است:

جدول قیمت بیش از 200 لپ‌‌‌‌تاپ در بازار/ این هفته لپ تاپ گران شد


   نایت اسکین
ادامه مطلب ...

نگاهی به قیمت تبلت های موجود در بازار

در جدول زیر جدیدترین قیمت بیش از 200 تبلت معمولی و 3G موجود در بازار آمده است.
به گزارش نامه نیوز، تبلت‌ها دیگر به صورت تمام و کمال جای رایانه ها گرفته اند و خرید و فروش داغی در بازار دارند. در حال حاضر برخی برندها نظیر اپل، سامسونگ، لنووو اچ پی، در ایران مخاطبان زیادی دارند و هر روز هم پر مخاطب تر می شوند.
 
در جدول زیر جدیدترین قیمت بیش از  200 تبلت معمولی و 3G موجود در بازار آمده است:

 نایت اسکین
ادامه مطلب ...

نگاه جدید به قیمت گوشی های تلفن همراه در بازار

به گزارش نامه نیوز، در حال حاضر بازار موبایل نسبت به هفته قبل تغییر چندانی نداشته و ثبات قیمت خود را حفظ کرده است. در این میان سری گوشی های اپل افت چشمگیری داشته و ارزان شدند.

در جدول زیر جدیدترین قیمت 200 تلفن همراه موجود در بازار آمده است:

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

نحوه حذف کادر رنگی از دور آیکن های دسکتاپ(XP)

در این قسمت میخواهم روش ازبین بردن کادر رنگی دور آیکون های دسکتاپ را که بعضی مواقع در ویندوز اکس پی ایجاد می شود را آموزش دهیم .
در حالیکه اغلب کاربران حالت شفاف بودن دور آیکون و نوشته های آن را دوست دارند، اما گاهی دور آیکون ها را رنگهایی مثل رنگ آبی تیره و غیره احاطه می کند(ایکن ها از حالت پیش فرض خارج می شوند).سه روش برای از بین بردن آن ارائه می کنیم.   

روش اول: به Control panel رفته و درآن System را باز کنید .
حال به سربرگ Advanced رفته و در آنجا روی دکمه Setting در بخشPerformance کلیک کنید تا پنجره Performance Options نمایش یابد .
حال در سربرگ Visual Effects گزینه Use Drop Shadows for Icon Labels on the Desktop را یافته و آن را در حالت انتخاب قرار دهید ( تیک دار کنید) .
 نایت اسکین
ادامه مطلب ...

انتخاب کفش مهم است!

قدمت کفش در ایران به 4500 سال قبل برمی‌ گردد. آن ‌وقت‌ها پاپوشی‌ در ایران استفاده می ‌شد که به آن "غوشنگ" می‌ گفتند. بعد از آن نوبت چارق بود که آثارش را در نقوش باقی مانده تخت جمشید می ‌بینیم. کفش در آن زمان، محصولی نرم، سبک، راحت و با کیفیتی مرغوب بود اما تولید کفش در ایران و جهان، بعد از صنعتی شدن، سمت و سوی دیگری را در پیش گرفت. امروزه هم با واردات انواع و اقسام کفش‌های موسوم به "چینی" قضیه بغرنج‌تر شده است.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

هویج پخته مفیدتر از مصرف خام آن برای بدن است.

بیان زارعیان در گفت و گو با ایسنا، منطقه کردستان، با اشاره به اینکه هویج منبع غنی بتاکاروتن است، اظهار کرد: بتاکاروتن در صیفی جات نارنجی رنگ قابل مشاهده است.

وی با ذکر این نکته که بتاکاروتن پیش ساز ویتامین A است، افزود: ویتامین A برای تقویت سیستم ایمنی بدن، محافظت از ریه، پوست، لوله گوارشی و در نهایت رشد سلول های تولید مثل نقش کاربردی دارد.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

از زندگی شیخ رجبعلی خیاط چه می دانید؟

آیا می دانید مرحوم رجبعلی خیاط چطور اوج گرفت؟ این را یکی از شاگردان مرحوم دولابی برایم گفت و من داستان را در اینترنت اینگونه پیدا کردم که شیخ ازخود یاد نکرده ....

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...