.

.

حقوق بشر از نوع امریکای و غربی

مرده باد حقوق بشر امریکایی
در آستانه برگزاری انتخابات "مصر"، بسیاری از گروه‌ها، فعالان سیاسی و رسانه‌های این کشور، ضمن تاکید بر عدم شرکت در انتخابات، به یادآوری حوادثی می‌پردازند که در شبکه‌های اجتماعی و فضای عمومی رسانه‌ای جهان عرب به "فض اعتصام رابعه‌العدویة" (شکستن تحصن میدان رابعه) شهرت یافته است.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در آستانه برگزاری انتخابات "مصر"، بسیاری از گروه‌ها، فعالان سیاسی و رسانه‌های این کشور، ضمن تاکید بر عدم شرکت در انتخابات، به یادآوری حوادثی می‌پردازند که در شبکه‌های اجتماعی و فضای عمومی رسانه‌ای جهان عرب به "فض اعتصام رابعه‌العدویة" (شکستن تحصن میدان رابعه) شهرت یافته است.

 نایت اسکین
ادامه مطلب ...

15 نکته ی آموزشی در رابطه با کامپیوتر

اگه با کامپیوتر سر کار داری این 15 نکته را باید حتما بلد باشید

افراد زیادی از خیلی از تعاریف و نکات ابتدایی کامپیوتر که برای اکثر مردم خصوصآ جوانان بسیار بدیهی و جا افتاده است بی اطلاع هستند. باور کنید از این وضع هم من بهتر از همه خبر دارم :)
گاهی که پست های ساده تر می نویسم با خودم فکر می کنم شاید این مطلب زیاد هم به درد کسی نخورد و با خودم می گویم باید مطالب را سنگین تر و تخصصی تر کنم. اما با نگاه عمیق تری که کردم متوجه شدم نه این خبر ها هم نیست…بهتره کمی هم از پنجره به بیرون نگاه کنیم و در را باز کنیم و چند تا رفیق جدید به جمع خودمان اضافه کنیم.

در ادامه به توضیح برخی از ابتدایی ترین نکاتی می پردازم که هر کاربر ساده کامپیوتر باید بداند. اگر از کاربران تازه کار کامپیوتر هستید دوستانه توصیه می کنم این مطلب را با دقت بخوانید.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

نمونه سوالات دوره اسلام و نیازهای زمان شهید مطهری +به همراه جواب

یک از ائمه اطهار راجع به حرمت گوشت خوک می فرماید "گوشت خوک حرام است برای اینکه غیرت را از بین می برد".
امام سجاد(ع)
امام جعفر صادق (ع)
امام رضا (ع)
امام حسن (ع)


بزرگترین علت انقراض خوارج......
منطق را در کار خودشان دخالت نمی دادند
منطق را در کارخودشان  بالاخص در امر بمعروف و نهی از منکردخالت نمی دادند.
با حضرت علی (ع) جنگیدند
با همدیگر اختلاف پیدا کردند


نایت اسکین

ادامه مطلب ...

چاپگری که 10 بار کاغذ چاپ شده را پاک کرده و دوباره استفاده می کند.

این دستگاه دوستدار محیط زیست با تکنولوژی با لای خود منجر به کاهش تصاعد 56 درصدی گازهای گلخانه ای از طریق کاهش مصرف، جلوگیری از قطع بی رویه درختان در جهت تولید کاغذ، کاهش میزان مصرف تونر، و جلوگیری از حمل و نقل های متعدد می شود.این دستگاه از طریق حرارت دهی کاغذ های مصرف شده بوسیله پرینت و کپی را پاک می کند و البته از تونر خاصی هم که توسط تولید کننده به کار گرفته شده نیز استفاده می کند.


 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

۲۲ نکته تغذیه‌ای تا نمره سلامتتان ۲۰ شود

نگاهی به اطرافتان بیندازید؛ تقریبا هرکسی را می‌بینید یا رژیم‌ غذایی خاصی را رعایت می‌کند یا خسته از امتحان کردن انواع رژیم‌ها به‌دنبال راه‌های میانبر دیگری برای کاهش وزن است.

جام جم در گزارشی به نقل از ساینس دیلی نوشت: شما جزو کدام گروه هستید؟ آیا مفهوم دقیق رژیم غذایی را می‌دانید؟ همیشه رژیم غذایی به معنی رعایت یک نوع برنامه غذایی خاص نیست؛ بلکه گاهی به معنی داشتن برنامه غذایی منظم و رعایت اصولی خاص برای حفظ سلامت بیشتر با تغذیه مناسب است.



نایت اسکین

ادامه مطلب ...

به بهانه ی روز معلم ، دیگر نمی خواهم معلم باشم.

دیگر نمی خواهم معلم باشم!
مطالب زیر برگرفته از سایت الف می باشد.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان الف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۰۳

نایت اسکین
 
ادامه مطلب ...