.

.

راهنمای خرید لپ تاپ

وقتی به دنبال خرید یک لپ تاپ مناسب برای خود هستید، نکات زیادی از طرف فروشنده ها به شما گوشزد می شود. گاهی اوقات نکات اشتباهی را مطرح می کنند و گاهی هم مطالبی را که پیشتر به آن ها گفته شده است، طوطی وار برای شما تکرار می کنند.
برای آگاهی از 5 جمله ای که به طور معمول هنگام خرید لپ تاپ می شنویم ولی الزاما صحیح نیستند.
وقتی به دنبال خرید یک لپ تاپ مناسب برای خود هستید، نکات زیادی از طرف فروشنده ها به شما گوشزد می شود.
گاهی اوقات نکات اشتباهی را مطرح می کنند و گاهی هم مطالبی را که پیشتر به آن ها گفته شده است، طوطی وار برای شما تکرار می کنند.

در ادامه به بعضی از مواردی که هنگام خرید لپ تاپ الزاما صحیح نیست یا به اصطلاح غلط های رایج است، می پردازیم.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

دعای پر فضیلت جوشن کبیر

دعای جوشَن کبیر دعایی پر فضیلت است برای شیعیان که در آن خدا به نام‌ها و صفات گوناگون که در آیات و روایات اسلامی آمده‌است خوانده می‌شود. خواندن این دعا در شب‌های قدر توسط شیعیان انجام می‌شود و بر این باورند که این دعا را جبرئیل به پیامبر اسلام آموزش داده‌است. این دعا از ۱۰۰ فصل تشکیل شده‌است که پس از پایان هر بخش، عبارت «سُبْحَانَکَ یَا لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنَا مِنَ النَّارِ یَا رَبِّ» خوانده می‌شود. در جوشن کبیر، ۱۰۰۱ نام از نام‌هایی که مسلمانان برای خدا متصور هستند ذکر شده‌است. در روایتی از امام سجاد(ع) آمده است که ایشان از پدر بزرگوارشان و او از جدّ بزرگوارش حضرت رسول اکرم(ص) نقل فرموده است که:دعای جوشن کبیر از دعاهای معروف و بسیار با فضیلت است. این دعا از طرف خدا توسط جبرئیل امین به پیامبر اسلام(ص) آموخته شد. حضرت محمد(ص) در یکی از جنگ ها زره (جوشن) سنگینی را پوشیده بودو این باعث ناراحتی و به درد آمدن بدن مبارک حضرت شده بود. حضرت به درگاه خداوند دعا و استغاثه نمود، در این هنگام جبرئیل نازل شد و عرض کرد:خداوند سلام می رساند و می گوید:جوشن (زره) را در آور و این دعا (دعای جوشن کبیر) را بخوان که این دعا برای تو و امتت مایه ی امان است. پس دعای جوشن کبیر دعایی است که آن را جبرئیل از طرف خداوند به پیامبر اسلام(ص) یاد داده است. چون این دعا به جای جوشنی(زره) که به تن رسول خدا(ص) بود، آورده شد و تعلیم حضرتش دادند، به دعای جوشن کبیر( در مقابل جوشن صغیر که کوتاه تر است) معروف شد.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

حل خطای بروز رسانی در آنتی ویروس ESET Nod32

شرکت ESET را اکثر کاربران دنیا با محصولاتی نظیر ESET NOD 32 Antivirus و ESET Smart Security می شناسند. محصولاتی که همیشه جزو برترین های بازار بوده اند و کاربران زیادی نیز در سراسر دنیا از آنها استفاده می کنند. اگر شما هم یکی از کاربران محصولات این شرکت اسلواکیایی هستید، ممکن است تا به حال با خطاهایی مواجه شده باشید. در این مطلب قصد داریم یکی از خطاهایی که به هنگامی بروز رسانی رخ می دهند را با هم بررسی کرده و روش های حل آن را به شما نشان دهیم. پس با پی سی مرورگر همراه باشید …

خطایی که در هنگام عدم موفقیت بروز رسانی بانک اطلاعاتی آنتی ویروس شما نمایش داده می شود، یکی از دو مورد زیر است :

Error 0073

 Virus Signature database update failed

اما حالا به سراغ روش های این خطا می رویم. در کل سه روش برای حل این مشکل وجود دارد.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

یک نگاه کوتاه به کلیدهای میانبُر ماکروسافت آفیس ورد(Word)

در اینجا لیستی از میانبرهای ورد برای سهولت کار با این نرم افزار آماده کرده‌ایم که می توانید در ادامه با این میانبر ها بیشتر آشنا شوید.

yjc.ir
نایت اسکین
ادامه مطلب ...

آشنایی با هشدارها و بوق های بُرد اصلی رایانه (motherboard )

در این آموزش تمامی بوق های که از طرف مادربرد صادر می شود یک معنی خاصی دارد که با فهمیدن این بوق بهتر می دانید کدام قسمت سیستم دچار مشکل شده است.

با صدای این بوق ها آشنا شوید.

یک بوق: اشکال از dram می باشد.بنابراین مشکلی در حافظه سیستم به وجود امده است.

دو بوق: حافظه فاقد تعادل است.تساوی گردش در حافظه به درستی کار نمی کند.

سه بوق: 64 کیلوبایت مورد نیاز برای شروع و راه اندازی سیستم در دسترس نیست که به ram سیستم بر می گردد.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

نحوه ی آپلود فایل و عکس در هاست های رایگان

ابتدا طریقه ی دریافت فضای رایگان :

1.   در ابتدا برای استفاده از سرویسها می بایست ثبت نام کنید. قسمت ثبت نامRegister  یا sing up یا نظایر آن است،  البته ثبت نام در وبسایت ها و سرویس هایی که معرفی می کنم رایگان و مجانی است و تنها با وارد نمودن چند مشخصه نام ؛ نام کاربری ؛ شناسه کاربری ؛ رمز عبور و ایمیل و نظایر آن امکان پذیر است.(لازم بذکر است که مدت زمان در این فضاها محدود است یعنی تعداد روزهای نگهداری فایل یا عکس محدود می باشد)

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

نگاه کلی بر اوضاع سیاسی کشور عراق

پرده ای دیگر از دخالت سعودی ها در عراق؛داعشیون سیاسی ستون پنجم تکفیری‌ها

خبرگزاری تسنیم: افشاگری یک رسانه عراقی درباره پشت پرده خروج اسامه النجیفی از نشست پارلمان عراق در اولین نشست بار دیگر دخالت های ثروتمندترین رژیم عربی حاشیه خلیج فارس در امور داخلی عراقی ها را مورد تایید قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع عراقی پشت پرده آنچه را در نشست سه شنبه گذشته پارلمان عراق به عنوان اولین جلسه پارلمان جدید رخ داد که البته با شکست در انتخاب روسای قوای سه گانه به تاخیر افتاد، فاش کرده اند، اینکه چگونه اسامه النجیفی برای باقی ماندن در مقام ریاست پارلمان به تکاپو افتاده است.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...