.

.

لیست تمام کدهای ussd بانک ها

USSD  چیست؟
با USSD بدون نیاز به اینترنت و نصب نرم افزار و با سریعترین و امن ترین روش ممکن کارهای بانکی خود را انجام دهید.علت امنیت این است که در گاه هر بانک منحصرا مشخص است و سیستم سیم کارت قابل هک نیست.
   نایت اسکین
ادامه مطلب ...

جزئیات تعطیلی پنجشنبه های مدارس

خبرگزاری ایسنا: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به جزئیات کامل طرح کیفیت‌بخشی‌ به پنج‌شنبه‌های مدارس اشاره کرد و گفت: طرح یک روز با نشاط در ۲۱۵۱ مدرسه اجرا خواهد شد.
   نایت اسکین
ادامه مطلب ...

توصیه‌هایی به دانش آموزان برای پیشگیری از سرماخوردگی در آغاز سال تحصیلی

یک فوق تخصص آسم و آلرژی با بیان اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی آنفلوآنزا و بیماری‌های تنفسی افزایش می‌یابد، تاکید کرد: بیماری‌ها با علایم و عوارض خود می‌توانند دانش‌آموزان را برای مدتی از یادگیری محروم کنند، بنابراین لازم است تا در جهت پیشگیری و همچنین درمان به موقع اقدام شود.

   نایت اسکین

ادامه مطلب ...

برداشتن رمز عبور ویندوز 7 خیلی ساده و راحت !

شرکت مایکروسافت که با ارایه دو محصول جدید Windows 7 و Windows Server 2008 تلاش فراوانی داشت تا سرانجام به همه شایعاتی که در خصوص امنیت ویندوزهایش مطرح می شود، پایان دهد، هیچگاه تصور نمی کرد که تنها با گذشت چند ماه از ارایه آخرین دستاوردهایش، مثل همیشه با مشکلات امنیتی متعددی دست به گریبان باشد.

  نایت اسکین

ادامه مطلب ...

روستای کَندُوان در دل صخره های کله قندی

روستای کندوان از توابع دهستان سهند، در 62 کیلومتری جنوب غربی تبریز و 18 کیلومتری جنوب اسکو در دامنه سرسبز سلطان داغی قرار گرفته است.

صخره‌های کله قندی و غارهای دستکن توسط انسان که به عنوان خانه‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی از شگفت‌انگیزترین روستاهای صخره‌ای جهان را پدید آورده است.

  نایت اسکین

ادامه مطلب ...

سیب های عجیب و جالب!

سیب معمولا در سه رنگ زرد، قرمز و سبز کاشت و فروخته می شود و همه آنها یک نقطه مشترک دارند. در همه سیب ها به هر رنگی که باشند گوشتی زرد رنگی وجود دارد که تمام خواص در آن قرار دارد.

به تازگی یک سیب جدید در انگلستان کشت شده است که نام آن "سوپرایز" است. این سیب پوستی زرد دارد در حالی که گوشت آن صورتی رنگ است. این سیب به تازگی وارد مغازه ها شده و استقبال خوبی هم از آن به عمل آمده است.

  نایت اسکین

ادامه مطلب ...

رتبه های برتر کنکور سراسری کدام دانشگاهها را انتخاب کردند؟

نحوه انتخاب رشته داوطلبان برتر کنکور نشان می دهد که همگی آنها در انتخاب اول خود پذیرفته شده اند و سه دانشگاه صنعتی شریف، علوم پزشکی تهران و تهران در صدر انتخاب این نفرات برتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، کنکور سراسری سال 93 با شرکت بیش از یک میلیون نفر در خردادماه سال جاری برگزار شد. هر ساله پس از اعلام نتایج اولیه مجازین به انتخاب رشته، 10 نفر اول در سه گروه آزمایشی که توانستند رتبه های اول تا دهم را کسب کنند معرفی می شوند. سراغ این 30 نفر رفتیم و از آنها پرسیدیم در کدام دانشگاه پذیرفته شدند.

در گروه ریاضی یک نفر در دسترس نبود و به تماس ها پاسخ نداد اما از میان 9 نفر باقیمانده 8 نفر رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف را به عنوان انتخاب اول انتخاب کرده و در آن رشته پذیرفته شده اند.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...