.

.

سوغات جاجی ها از عربستان سعودی!

کرونا در ایران؛ ۵کشته و ۱۶۰۰بیمار مشکوک 
سلامت > عمومی - درحالی‌که تا روزهای گذشته، خطر ابتلا به کرونا جدی نبود، حالا خبر رسیده است ۱۶۰۰بیمار مشکوک به کرونا در کشور شناسایی شده و ۵نفر نیز براثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌اند.

 نایت اسکین
ادامه مطلب ...

گزارش رسانه آمریکایی از نحوه تحصیل پسر ظریف و دختر فریدون در آمریکا

سایت بیزینس اینسایدر در گزارشی به تناقض میان سخن و عمل برخی مسئولان ایرانی پرداخته و نوشته است: در حالی که مسئولان ایرانی در کلام خود علیه غرب، سخنرانی می‌کنند اما فرزندان خود را برای تحصیل و کار به غرب می‌فرستند.

به گزارش «پارس»، بیزینس اینسایدر که مقر آن در نیویورک واقع است، در سال 2009 تأسیس شد و بیشتر اخبار اقتصادی و فناوری را پوشش می‌دهد.

 

 نایت اسکین
ادامه مطلب ...

%75 سرطان ها از غذای ناسالم است

دکتر محمدرضا صابری در نشست خبری که به مناسبت روز جهانی غذا در شهرک دانش و سلامت برگزار شد، با اشاره به اینکه بیماری‌های قلبی و عروقی،‌ تصادفات و سرطان‌ها به ترتیب علل مرگ‌ومیر در کشور را به خود اختصاص می‌دهند، عنوان کرد: 24 مهرماه به عنوان روز جهانی غذا با هدف اهمیت توجه به مساله غذا برای مردم نامگذاری شده است.
 نایت اسکین
ادامه مطلب ...

اطلاعات درباره لاستیک (تایر) ماشین


آیا تایر خودرو هم تاریخ انقضا دارد؟تایر خودرو از لاستیک ساخته شده است و لاستیک نیز ماده‌ای با طول عمر مشخص است. تنها به عنوان یک نمونه ساده، یک کش لاستیکی و یا یک دستکش آشپزخانه را برای چند روز در آفتاب قرار دهید و پس از آن سعی کنید آن را بکشید. نتیجه این آزمایش مشخص است؛ لاستیک پس از چند روز خاصیت کشش خود را از دست می‌دهد و توانایی تحمل کشش را ندارد و پاره می‌شود. 

ادامه مطلب ...

افزایش شمار کشته‌های معترض ترکیه به 21 تن

شمار کشته‌های معترضان کُرد ترکیه علیه مواضع دولت آنکارا در قبال تحولات شهر کوبانی سوریه ، به 21تن افزایش یافت. به گزارش سرویس بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، شمار کشته های اعتراضات اخیر مردم ترکیه علیه مواضع دولت آنکارا در قبال رویدادهای شهر عین العرب (کوبانی)، به 21 نفر افزایش یافت.
خبرنگار شبکه العالم از ترکیه گزارش داد، 10 نفر از این افراد در شهر دیاربکر و بقیه در مناطق سرت، بتمان شرقی و موس کشته شدند.
  نایت اسکین
ادامه مطلب ...

خواص شگفت‌انگیز زالزالک برای مقابله با بیماری‌های قلبی

زالزالک به منظور کاهش فشارخون، تسکین بیماری‌های قلبی، بهبود بی‌خوابی و استرس، تناسب اندام و ... کاربرد دارد.

این روزها نوبرانه‌هایی در مغازه‌های میوه فروشی خودنمایی می‌کنند که شناخت خواص متعدد و بی‌نظیر آن‌ها ما را به مصرف بیشترشان ترغیب خواهد نمود. یکی از این نوبرانه ها که طعم و شکل متفاوتی دارد، زالزالک می‌باشد.

   نایت اسکین

ادامه مطلب ...

نکات ریز آموزشی از ماکروسافت ورد Microsoft Word نکته 2

نحوه درج علامت های خاص در اسناد ورد

برای این منظور چندین راه وجود داره که براتون شرح می دهیم :

۱ - از طریق منوی insert و استفاده از بخش Symbol
۲- از طریق ابزار نقشه ی کاراکترهای ویندوز  Character Map
- ۳استفاده از میانبرهای مناسب صفحه کلید و انتخاب قلم مناسب
۴- استفاده از قابلیت تصحیح خودکار آفیس

وارد کردن تیک مارک در word از طریق منوی Insert

  نایت اسکین

ادامه مطلب ...