.

.

ذخیره فایل های سایت بدون نرم افزار

در دنیای طراحی وب و جذابیتهای نرم افزاری اینترنت، فایلهای فلش یکی از ارکان اصلی این مهم است. روزانه بسیاری از ما این فایلهای فلش را در اینترنت مشاهده میکنیم. از کلیپ های مختلف گرفته تا بازی هایی که با فلش ساخته میشوند. .

  نایت اسکین

ادامه مطلب ...

این 3 نوع لپ تاپ را بخرید

این ۳ لپ‌تاپ ایسوس را از بازار بخرید!

در این مقاله، به سراغ  لپ‌تاپ‌های ایسوس آمده‌ایم تا نسبت به کیفیت محصولات و شرایط بازار، ۳ تا از بهترین‌های آن را برای خرید به شما معرفی کنیم! هنگامی که بحث خرید مطرح است بدون شک یکی از مهمترین فاکتورها، قیمت محصول است، بنابراین اگر در این لیست برخی مدل‌های قدرتمند قرار نگرفته‌اند، دلیل بر بد بودن آنها نیست، بلکه نسبت به قیمت‌شان ارزش خرید کمتری دارند!

  نایت اسکین

ادامه مطلب ...

نگاهی به تاریخچه تحول لپ‌تاپ‌ها و دستگاه‌های قابل حمل!

سال 1981 و در نمایشگاه COMDEX که در لاس وگاس آمریکا برگزار شده بود، Epson HX-20 توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد، زیرا دستگاهی با ظاهر جدید و قدرتمند بود که با باتری کار می‌کرد، حافظه داخلی داشت، مجهز به صفحه نمایش ال‌سی‌دی و یک کیبورد کامل بود، به اندازه یک چمدان ساخته شده و کاربر می‌توانست هر جا که می‌خواست آن را همراهش داشته باشد.

 

  نایت اسکین
ادامه مطلب ...

هشدار! سم سرخ سرطان زا در گوجه فرنگی های امروزی

تهران - ایرنا - سایت پارسینه نوشت: شاید آن روزها که گوجه فرنگی از کشور پرو به انگلستان و هلند و بعد از آن کشورهای شرقی رسید، کسی فکر نمی کرد روزی بیاید که این میوه که در گیاه شناسی از آن به عنوان سبزی یاد می کنند انقدر خبر ساز شود که هر سال در رسانه های کشور جایی برای خود داشته باشد.

 

  نایت اسکین

ادامه مطلب ...

چگونه در مرورگر فایرفاکس ( Firefox ) اعداد را فارسی نمایش دهیم؟

Firefox هم مثل Internet Explorer و برخلاف سایر مرورگرها، با فارسی هیچ مشکلی ندارد. اما «لاتین» بودن تمامی اعداد در فایرفاکس، مشکلی است که برخی کاربران از آن گلایه می‌کنند غافل از اینکه با یک تنظیم ساده، این شکل نمایش قابل تغییر است.

برای تغییر سیستم نمایش اعداد در فایرفاکس:

  نایت اسکین
  ادامه مطلب ...

معرفی یک نرم افزار مفید و کاربردی حافظه های جانبی

در این مطلب با نرم افزاری آشنا می شوید که به وسیله آن قادر خواهید بود تا مشکلات حافظه های جانبی را بر طرف نمایید .
هارد دیسک یک حافظه جانبی می باشد که نسبت به دیگر حافظه های جانبی دارای کاربردهای بیشتری در میان کاربران می باشد و در سیستم های خانگی این نوع حافظه یکی از متداولترین و پرکاربردترین سخت افزار به منظور ذخیره سازی اطلاعات می باشد.

این قطعه های سخت افزاری نیز همانند دیگر بخش های سیستم کاه دچار مشکلات و معایبی می شوند. در پاره از اوقات می توان این مشکلات را با کمک نرم افزارها و ابزارهای موجود برطرف نمود و در غیر این می بایست این قطعه را به دست تعمیرکاران حرفه ای سپرد.

 

  نایت اسکین
ادامه مطلب ...