.

.

توصیه‌های برای درمان خروپف

آفتاب:  نداشتن خواب خوب و کافی می‌تواند تاثیر منفی بر روابط فردی و اجتماعی، توانایی فرد برای تمرکز کردن یا حتی سلامت کلی وی داشته باشد. خروپف کردن زمانی اتفاق می‌افتد که جریان هوا مجبور است از یک مجرای هوایی باریک در پشت دهان و بینی عبور کنند. در این شرایط هوا با شدت و فشار از مجرا عبور کرده و در نتیجه نقاطی از گلو و زبان که با «نرم‌کام» برخورد دارند به ارتعاش در می‌آیند و این ارتعاش همان خروپف کردن است.

 نایت اسکین
ادامه مطلب ...

آشنایی با خواص و مضرات پیاز

پیاز دارای ترکیبات گوگردی‌، قند‌، کلسیم‌، املاح سدیم و پتاسیم‌، ید‌، سیلیس‌، آهن‌، فسفر و ویتامین‌های A.B.C می‌باشد‌. پیاز دارای اسانس مخصوصی می‌باشد که در اثر پختن از بین می‌رود‌.

6-onion

 

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

درمان طبیعی سردرد (گیاه درمانی)

زنجبیل:
زنجبیل یک گیاه دارویی است و ادویه‌ای که برای برخی غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این گیاه از زمان‌های دور در طب سنتی چین مورد استفاده بوده و در آسیا برای درمان سردرد، تهوع و استفراغ بعد از عمل جراحی، کشیدگی عضله، گلو درد، دندان درد استفاده می‌شود؛ این دارو به اندازه داروهای آرام بخش برای رفع سر درد موثر است.

طرز تهیه دم نوش زنجبیل برای رفع سردرد:
 نایت اسکین
ادامه مطلب ...

شیوه های جدید دوزدی(شگرد جدید دوزدها)

شیوه جدید دزدی > >>>یه موتور سوار که جعبه غذا پشتشه، خیلی ملتمسانه میاد کنارتون و میگه ممکنه به این شماره که روی جعبه نوشته، زنگ بزنین و بهشون بگین که من آدرس رو پیدا نکردم. نمی‌تونم غذا رو برسونم... موبایلم همراهم نیست! خب شما هم پیش خودتون میگین فقط یه زنگه دیگه... موبایلمم هم که پیش خودمه. بعد که زنگ می‌زنین یه خانوم از اونایی که خیلی تند حرف میزنن میگه یعنی چی که پیدا نکرده؟؟؟!؟ اگه ممکنه یه دقیقه گوشی رو بدین بهش تا من آدرس رو دوباره باهاش چک کنم. بعد هم هی حرفشو تکرار می‌کنه و تند و تند حرف می‌زنه.... خب معلومه دیگه موتور سوارم به محض این که گوشی تون > رو بگیره فرار میکنه. فــــــــــوری به اشتراک بگذارید

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

ذهن خود را امتحان کنید.

سعی کنید رنگ ها را بگوئید بدون اینکه لغت ها را بخوانید
--- سبز ---زرد--- آبی --- قرمز --- نارنجی
 
نایت اسکین
ادامه مطلب ...

همه همسران رؤسای جمهور ایران

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،همتایان آن ها در عالم سیاست در برخی کشورها به عنوان «بانوی اول» تلاش می کنند نقشی متفاوت از قبل داشته باشند و مستقل از همسرانشان شخصیت حقوقی متمایزی برای خود ایجاد کنند، اما در عرف سیاست ایران این جایگاه تعریف نشده و شاید خود این افراد هم چندان تمایلی برای کسب آن ندارند.

با این حال ، همسران روسای جمهور ایران اگرچه از الگوی کشورهای غربی در کسب جایگاه بانوی اول پیروی نکرده اند، اما قطعاً همواره در کنار همسرانشان، آنها را در پیشبرد کارها یاری داده اند.

صاحبه عربی همسر حسن روحانی

اطلاعات چندانی از خانم «صاحبه عربی» و فرزندانش در فضای مجازی انتشار نیافته و فقط برخی از گزارش های خبری در مورد خانواده حسن روحانی در دوران انتخابات به این موضوع اشاره شده است.1

 

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

نگاه شما: نامه معلمان سبزواری به روحانی

بسمه تعالی
نامه ی سرگشاده ی جمعی از معلمین سبزوار به رئیس جمهور
رئیس جمهور محترم!

با تشکر از حضرت عالی جهت اجرای طرح نظام سلامت و تبریک به جامعه ی زحمتکش پرستاران عزیز، به خاطر اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، و تشکر از این که مقوله ی سلامت جسمانی مردم در اولویت برنامه های دولت قرار گرفته است. شکی نیست سلامت روحی و روانی جامعه نیز از جایگاه بالایی برخورداراست. چرا که به اعتراف اکثر پزشکان؛ مشکلات روحی و عصبی؛ ریشه ی بسیاری از بیماریهاست. همه واقفیم جامعه ی معلمان و خانواده هایشان و نیز جمعیت دوازده ونیم میلیونی دانش آموزان (بدون احتساب خانواده هایشان) بیش از یک چهارم جمعیت کشور را تشکیل می دهند و عدم آرامش روحی معلمان چه لطمه ای به پرورش نسل آینده کشور می زند. لذا توجه به دغدغه های معلمین می تواند در تأمین این مقوله مؤثر واقع شود.


امضاء نامه‌ی شکوائیه معلمان به رئیس جمهور


نایت اسکین

ادامه مطلب ...