.

.

خداحافظی آسفالت از جاده‌ها

VolkerWessels، لیست طولانی را از مزایای جاده‌های پلاستیکی منتشر کرده است. در ابتدا عنوان کرده که این جاده‌ها دارای دوام بالاتری در برابر درجه حرارت‌های مختلف از -40 تا 80 درجه سانتی‌گراد هستند.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

کارتهای هوشمند ملی، چندمنظوره می شوند/ احراز هویت با اثر انگشت

رئیس سازمان ثبت احوال با بیان اینکه تا ۳ سال آینده حدود ۶۰ میلیون کارت هوشمند ملی برای ایرانیان صادر می شود، گفت: در فاز بعدی این طرح، کارتهای هوشمند به کارتهای چندمنظوره تبدیل خواهند شد.

سیدعلیرضا آوایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای پروژه کارت هوشمند ملی در کشور اظهار داشت: تاکنون حدود ۳ میلیون کارت هوشمند ملی در کشور صادر شده است و بناداریم براساس تقاضای مراجعه کنندگان، تا پایان امسال این تعداد را به ۸ میلیون کارت افزایش دهیم.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

معرفی حافظه ۱۶ ترابایتی سامسونگ

سامسونگ نسل جدیدی از حافظه های این کمپانی با ظرفیت ۱۶ ترابایتی را معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، چندی پیش و در جریان برگزاری حافظه های فلش ۲۰۱۵ میلادی، اینتل به معرفی محصول جدیدی پرداخت که توانست توجهات بسیاری را به خود جلب کند. با وجود اینکه SSD موجود در رایانه ها از سرعت بالایی برخوردارند اما با عرضه نسل جدید حافظه های اینتل، حافظه های قدیمی به حاشیه خواهند رفت.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

آسانترین مرگ در میان پیامبران الهی

روزی عزرائیل نزد موسی علیه‌السلام آمد، موسی علیه‌السلام پرسید: «برای زیارتم آمده‌ای یا برای قبض روحم؟»

عزرائیل: برای قبض روحت آمده‌ام.

موسی: ساعتی به من مهلت بده تا با فرزندانم وداع کنم.

عزرائیل: مهلتی در کار نیست.

موسی علیه‌السلام به سجده افتاد و از خدا خواست تا به عزرائیل بفرماید که مهلت دهد تا با فرزندانش وداع کند.

 

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

تبدیل فایل های pdf فارسی به word با مرورگر گوگل کروم

خیلی وقت بود خودم واسه تبدیل فایل های pdf به word دچار مشکل بودم تقریبا خیلی از نرم افزار های تبدیل معروف رو هم نصب کرده بودم ولی فقط متون انگلیسی و عکس ها رو تبدیل می کرد و متون فارسی رو جابجا و بهم ریخته کپی می کرد ودچار مشکل می شد و تقریبا هیچ راه حلی واسش پیدا نکردم .اما امروز روش تبدیل متون فارسی pdf به word را در صورتی که تصویر نباشد بدون نیاز به نصب نرم افزار خاصی نشان میدهیم . 

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

هر آنچه در مورد LED TV باید بدانید و معرفی انواع مختلف آن

اگر تصور می کنید تمام تلویزیون های LED یکسان هستند و LED TVها نوع جدیدی از HDTVها هستند، در اشتباهید. تولید کننده های تلویزیون های LCD برای مقابله با کیفیت تلویزیون های پلاسما فناوری جدیدی را معرفی کردند که به LED TV معروف شد. LED TV ها به چهار دسته متفاوت تقسیم بندی می شوند اما همگی در بازار به LED TV معروف هستند در ادامه با انواع تلویزیون های LED و تفاوت های آنها آشنا خواهید شد.

نایت اسکین

تمام تلویزیون های LED در واقع همان LCD های سابق هستند! تلویزیون های LCD به نور پشت پنل متکی هستند تا پنل کریستال مایع را روشن کند.
ادامه مطلب ...

تماس موبایلی با این شماره‌ها ریگان است

خبرگزاری ایسنا: طبق مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تماس با کدهای اضطراری ملی باید به شکل رایگان صورت بگیرد.
به طور طبیعی هر یک از اپراتورهای تلفن ثابت و همراه تعرفه‌های خاصی برای هر دقیقه مکالمه داشته و موظف به اعلام این تعرفه‌ها از طریق سایت خود و شفاف‌سازی در خصوص آنها هستند با این حال برخی کدهای خدماتی هم هستند که تماس با آنها طبق مصوبات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات باید به شکل رایگان صورت بگیرد.
 

نایت اسکین

ادامه مطلب ...