.

.

اشتباه بزرگ خودروسازان

کارگران صنعت خودرو کشور دیروز در حالی مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند که این اقدام نشان می‌دهد آنها بیش از مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت‌های خودروساز، خطر «تحریم خرید خودروهای داخلی» را حس کرده و بابت زمین خوردن دومین صنعت بزرگ ایران نگران هستند.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

حَجّت قبول حاجی !(رکورد خرید از بازارهای عربستان در اختیار ایرانی‌ها)

بهار و تابستان موسم هجوم شیعیان عرب تبار به شهرهای مقدس جمهوری اسلامی خصوصا مشهد و قم بوده است، از کنارشان که رد می شوی معلوم است احساس راحتی می کنند در لوای تنها حکومت شیعی جهان و از امنیت ایران لذت می برند. 

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

افشاگری سایت عراقی در مورد آمریکا

آژانس خبری سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق، از دستور آمریکایی ها به یک گروه کرد مبنی بر اجتناب از حمله به داعش خبر داد و اعلام کرد که آمریکایی ها از این گروه تروریستی و تکفیری حمایت می کنند.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

قاچاقچی های مدرن در وایبر و تلگرام

به گزارش خبرآنلاین، مدت زیادی نیست که کابران شبکه های اجتماعی از وایبربه تلگرام کوچ کرده اند.به جز معدود تکس(پیامک) های تبلیغاتی که تبلیغات چی های کشورهای همسایه محصولات خود را هر از گاهی از طریق خط های موبایل ایران معرفی می کنند،صدایی از زنگ وایبر کسی بلند نمی شود.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

اولین واکنش آیت الله مصباح یزدی به تورم

اولین واکنش آیت الله مصباح یزدی به تورم: امروز کالایی می خریم 3 هزار تومان، هفته بعد می شود 8 هزار تومان/ چگونه می گویند تورم کاسته و تحریم ها برداشته شده؟/ شاید عقل ما نمی رسد

تنها تأمین آب و نان مردم هنر نیست. آب و نان جنبه حیوانی انسان است، آنچه انسان را سعادتمند می کند وجهه ارزشی او به شمار می رود 

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

دولت عمدا دلار را گران کرد؟

اقتصاددانان، بازیگر اصلی بازار ارز را بانک مرکزی می‌دانند و این سئوال را می‌پرسند که آیا دولت با محوریت این بانک برای جبران کسری بودجه عمدا روی به گرانی ارز آورده است؟

 بنا به گفته مقامات بانک مرکزی، یکی از افتخارات این بانک در دو سال و نیم گذشته تثبیت وضعیت نرخ ارزها در بازار آزاد به ویژه نرخ دلار بود اما در روزهای اخیر اخیر نرخ ارزها به ویژه قیمت ارزهای اصلی مانند دلار روندی تصاعدی در پیش گرفته و به یکباره افزایش چشمگیری یافته است، به طوری که این نرخ در آخرین معاملات خود قیمت ۳۵۰۰ تومان را تجربه کرد.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

پنجاه درهم سود در برابر پنج درهم

روزى مقداد حضرت على (ع ) را دید و گفت : سه روز است که چیزى نخورده ام .حضرت امیرالمؤ منین على (ع ) رفت و زره اش را به پانصد درهم فروخت و مقدارى از آن پول را به مقداد داد و برگشت ، در راه شخصى را دید که شترى به دستش گرفته و از حضرت خواست تا آن را به صد درهم از او بخرد.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...