.

.

ادای نذر در ظروف پلاستیکی ممنوع!

"غذای نذری، برای شفا است، تبرک دارد خوردن یک قاشق از آن، مگر می‌شود کسی غذای نذری بخورد، مریض هم بشود، اصلا امکان ندارد."
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این پاسخ تعداد زیادی از مردم است در برابر این سئوال که آیا می‌دانید بعضی ظروف یک‌بار مصرف، می‌تواند عاملی در ایجاد برخی بیماری‌ها باشد؟
 

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

تصاویری تکان‌ دهنده از سوء تغذیه کودکان یمنی

در پی تداوم حملات جنگنده‌های سعودی‌ به یمن و محاصره شهرهای مختلف بیش از یک میلیون و 500 هزار کودک دراین کشور به دلیل کمبود شدید مواد غذایی و آب آشامیدنی دچار سوءتغذیه شده‌اند.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، در پی جنایات آل‌سعود و کمبود شدید مواد غذایی و آب آشامیدنی بیش از یک میلیون و 500 هزار کودک یمنی از سوء تغذیه رنج ‌می‌برند.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

به‌جای بمباران مواضع داعش ...

جنگنده‌های آمریکایی نیروگاه برق حلب را ویران کردند

در حالی که آمریکا ائتلاف ادعایی علیه داعش تشکیل داده و مدعی هزاران حمله به این گروه تروریستی شده است، این کشور نیروگاه برق حلب را که در مناطق تحت کنترل دولت سوریه قرار دارد، هدف قرار داد.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

کشف مرکز آموزش کودکان توسط داعش در استانبول

پلیس ترکیه از کشف مرکز آموزش کودکان توسط شماری از مظنونان ارتباط با داعش در شهر استانبول خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حریت دیلی، پلیس ترکیه
روز گذشته از بازدداشت شماری از افراد تاجیک و ازبک تبار در شهر استانبول ترکیه به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش خبر داد.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

فلسفه قیام امام حسین (ع)

مقدمه:

برخی با ارائه نظریات نسنجیده و غیر قابل قبول پیرامون فلسفه قیام عاشورا، تصویر وارونه و یا حداقل نامنا‎سب با شأن رهبری این قیام ارائه کرده‌اند و هیچ کدام از آنها، در ارائه یک تصویر روشن و جا‎مع از انگیزه‎های قیام امام حسین(ع) توفیق نداشته‎اند‎.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

لیست کامل دستورات قابل اجرا در Run

با استفاده از دستورات موجود در این لیست که بیش از 110 دستور را شامل می‌شود شما می‌توانید تنها از طریق Run ویندوز و تایپ ساده دستور کوتاه بلافاصله برنامه مورد نظر را اجرا نمایید.
در این ترفند قصد داریم به معرفی یک لیست کاربردی بپردازیم. با استفاده از دستورات موجود در این لیست که بیش از 110 دستور را شامل می‌شود شما می‌توانید تنها از طریق Run ویندوز و تایپ ساده دستور کوتاه بلافاصله برنامه مورد نظر را اجرا نمایید. این برنامه می‌تواند برنامه‌های معمولی ویندوز و حتی برنامه‌های متفرقه نصب‌شده باشد. در صورتی که بتوانید تعداد زیادی از این دستورات را به خاطر بسپارید و آن‌ها را در کار روزانه خود هنگام کار با کامپیوتر به کار بگیرید، آن‌گاه شما را می‌توان یک کاربر واقعاً حرفه‌ای نامید.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

پیشنهاد 300 میلیارددلاری به روسیه برای سرنگونی اسد

پایگاه خبری صعده پرس یمن روز چهارشنبه نوشت: عربستان و قطر به روسیه پیشنهاد داده اند تا با دریافت 300 میلیارد دلار بشار اسد را سرنگون کند.
این پایگاه خبری افزود: شاهزاده محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان و جانشین ولیعهد عربستان در دیداری محرمانه که با پوتین داشت این پیشنهاد را با وی مطرح کرده است که پوتین با طمانینه و آرامش به وی گفته است، ما مافیا نیستیم که پول بگیریم و در مقابل دوستان یا دشمنانمان را به قتل برسانیم بلکه روسیه دارای اصولی راهبردی است که پول نمی تواند آن را تغییر دهد و مال و منال در این عرصه ارزشی ندارد.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...