.

.

حافظه و انواع آن در کامپیوتر

حافظه با هدف ذخیره سازی اطلاعات ( دائم ، موقت ) در کامپیوتر استفاده می گردد. انواع متفاوتی از حافظه درکامپیوتر استفاده می شود:

·      RAM

·       ROM  و ...

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

ماشین دکتر مصدق +تصاویر

این تصاویر قدیمی از ماشین دکتر محمد مصدق، نخست‌وزیر اسبق ایران است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تاریخ ایرانی، بعد از انقلاب به همت متولیان قلعه احمدآباد، این خودروی پونتیاک مدل ۱۹۴۸ به تهران منتقل و تعمیر شد و به احمدآباد که بردند دورش را دیوار کشیدند و وسط اتاقی محصور پارک شد. این دو عکس این ماشین را قبل از تعمیر نشان می‌دهد و دیگری عکسی است که به تازگی از ماشین مصدق گرفته شده است.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

جایگاه الکسا در میان ایرانیان/ «سئو» معیاری قابل اعتماد برای رتبه بندی سایتها است

الکسا یک وب سایت آنالیز کننده ترافیک وب سایت ها است که آنها را بر اساس تعداد بازدید کاربران رتبه بندی می کند. این وب سایت در میان ایرانی ها به دلایل مختلف از جایگاه خاصی برخوردار است.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

با بهترین جایگزین‌های تلگرام آشنا شوید

در پی اختلالاتی که در چند روز اخیر شامل حال تلگرام شده است، عده ای از کاربران نگران ادامه‌ این مشکلات و در نتیجه مسدود شدن این اپلیکیشن شده‌اند که مسئولین نیز در پاسخ، از عدم وجود تصمیم یا دستوری مبنی بر منع فعالیت تلگرام خبر داده‌اند. اما اگر تلگرام دچار مشکل شود بهترین جایگزین آن چه اپلیکیشنی است؟ حتی اگر تلگرام فیلتر نشود باز هم جایگزین‌های مناسبی دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

مصرعی که امام زمان(عج) به شعر محتشم اضافه کرد

محتشم مصرع دیگر به خاطرش نمی رسید... چند روز بر این بگذشت، شبی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) را در خواب دید که فرمودند: «او در دل است ...مرحوم حاج ملاعلی آقا واعظ تبریزی در شرح حال «محتشم» و قصه ی سرودن ترکیب بند مشهورش، چنین نوشته است:(1)

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

لوازمی که از توالت آلوده ترند

بدن ما دستگاه شگفت‌انگیز و کارآمدی دارد به نام سیستم ایمنی که با تمام ظرفیت ما را از شر ارگانیسم‌های بیماری‌زا حفظ می‌کند.
خبرگزاری ایسنا: بدن ما دستگاه شگفت‌انگیز و کارآمدی دارد به نام سیستم ایمنی که با تمام ظرفیت ما را از شر ارگانیسم‌های بیماری‌زا حفظ می‌کند.
 

نایت اسکین

ادامه مطلب ...