.

.

پیکر آیت‌الله قزوینی سالم ازقبر خارج شد+فیلم

آیت‌الله سید محمد باقر فالی گفت: پیکر آیت‌الله آقا سید محمد کاظم قزوینی به همراه کتاب روی سینه‌اش «فاطمة الزهراء من المهد الی اللحد؛ فاطمه زهرا از ولادت تا شهادت» پس از 17 سال، سالم از قبر خارج شد.

    نایت اسکین

ادامه مطلب ...

نگاهی گذرا به زندگانی امام رضا(ع)

حضرت على بن موسى الرضا علیه‏السلام - در روز یازدهم ذیقعده سال 148 هجرى دیده به جهان گشود(1). مادر او بانویى با فضیلت بنام «تُکْتَمْ» بود که پس از تولد حضرت، از طرف امام کاظم علیه‏السلام -«طاهره» نام گرفت(2)

کنیه او «ابوالحسن» و لقبش «رضا» است. او پس از شهادت پدر بزرگوارش در زندان بغداد (در سال 183 هجرى) در سن 35 سالگى عهده‏دار مقام امامت و رهبرى امّت گردید

    نایت اسکین

ادامه مطلب ...

افشاگری روزنامه آلمانی علیه «آقازاده ترک»

روزنامه آلمانی «هاندلز بلات» با اشاره به انتشار مستندات روسیه در خصوص تجارت ترکیه با نفت داعش و سابقه «بلال اردوغان» فرزند رئیس‎جمهور ترکیه و انتشار عکس‎های وی با عناصر داعشی نوشته که پسر اردوغان وزیر نفت داعش است.
    نایت اسکین
ادامه مطلب ...

آموزش اتصال به اینترنت با تلفن همراه به وسیله کامپیوتر

13862717851
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آموزش اتصال به اینترنت با کامپیوتر بوسیله تلفن همراه این روزها جزو برترین آموزش های جهان برای موبایل بویژه سیستم عامل اندروید می باشد . در این حال ، شما می توانید با اتصال گوشی خود به لپ تاپ یا کامپیوتر خود، از گوشی بعنوان یک مودم برای ارتباط اینترنتی استفاده کنید . برای این کار و استفاده از اینترنت ، می توانید از بسته های GPRS شرکت های همراه اول و ایرانسل استفاده کنید که دارای سرعت خوبی نیز می باشند .
   نایت اسکین
ادامه مطلب ...

روشهایی برای قضا نشدن نماز صبح !

اگر می خواهیم صبح بیدار شویم اول باید عشق خدا را در خودمان کوک کنیم و بعد البته رعایت مواردی هم می تواند کمک کار باشد

نماز صبح

نماز در حقیقت فرصتی است تا انسان با خدای خویش صحبت کند، و این توفیقی است که از جانب حضرت دوست، نصیب بندگانش می شود تا بتوانند در طول شبانه روز دقایقی را با معبود خویش به مناجات بپردازند؛ (طه، 14) لذا درخواست پیامبران و اولیای الهی همواره از خداوند متعال این بود که پروردگارا

 

  نایت اسکین

ادامه مطلب ...

روز بزرگداشت شیخ مفید(ره)

علمای شیعه و سنی در مورد عالم بزرگ شیعه مطالبی گفته‎اند که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‎کنیم:

شیخ مفید از دیدگاه دانشمندان شیعه

نجاشی، شاگرد نامدار و مورد اعتماد شیخ مفید در حق او گوید: نجاشی‌ پس‌ از ذکر نام‌ و نسب‌ او تا «یعرب‌ بن‌ قحطان‌» جد نژاد عرب‌ می‌نویسد: "استاد ما رضی‌الله‌ عنه‌ است‌. جایگاه‌ والای‌ او در فقه‌ و کلام‌ و روایت‌ و وثاقت‌ و دانش‌ مشهورتر از آنست‌ که‌ وصف‌ شود."

  نایت اسکین

ادامه مطلب ...