.

.

۱۰ راهکار هوشمندانه برای تقویت حافظه

فرزانه احسانی مؤید: یک تحقیق میدانی نشان داده که ۳۹ درصد آمریکایی‌ها طی یک هفته‌ای که پشت سر گذاشته‌اند حداقل یک وسیله را اشتباه برداشته‌اند یا در جای عوضی قرار داده‌اند؛ به عبارتی، حواس‌پرتی داشته‌اند.
     نایت اسکین
ادامه مطلب ...

وقتی به جای ادویه فلزات سرطان زا می‌خورید

مجله سیب سبز - اکرم احمدی، رزیتا اشتری: آفلاتوکسین را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید دوز پایین این سم قارچی می‌تواند کم‌کم بدن را مستعد به ابتلای سرطان کند؟ آیا می‌دانید این سم خیلی هم از شما دور نیست و با کمی بی‌دقتی می‌تواند حتی در کابینت آشپزخانه شما جا پیدا کند و حتی در وعده‌های غذای روزانه وارد بدن‌تان شود؟ آیا می‌دانید ادویه‌های خوش‌رنگ و لعابی که برای خوش‌طعم و رنگ کردن غذاهای‌تان استفاده می‌کنید، متهم‌های ردیف اول هستند و می‌توانند این سم را در خود جا دهند و خیلی راحت وارد بدن شما شوند؟ این هشدارها فقط برای آگاهی شماست.
     نایت اسکین
ادامه مطلب ...

با فشار دادن این نقاط بدن سکسکه را متوقف کنید

سکسکه‌های مکرر می‌تواند مشکل‌ساز و گاهی خجالت‌آور باشد اما از راه‌های بسیار ساده‌ای می‌توان آن را متوقف کرد.
به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ سکسکه بر اثر انقباض و یا اسپاسم ناگهانی و غیر ارادی عضله‌های دیافراگم بوجود می‌آید. هنگامی که این ماهیچه‌ها به یکدیگر نزدیک می‌شوند، بر اثر ضربه‌ ناگهانی تارهای صوتی صدای و حالتی بوجود می‌آید که به آن سکسکه می‌گوییم. این صداها معمولا دارای ریتم هستند و برای افراد دیگر مزاحمتی را بوجود نمی‌آورند اما سکسکه‌های مکرر و طولانی نوعی مشکل و اختلالی پزشکی است.
 
ادامه مطلب ...

واکنش مراجع تقلید به اعدام شیخ نمر

مراجع تقلید اعدام شیخ باقر نمر النمر رهبر شیعیان عربستان را از سوی آل سعود محکوم کردند.
خبرگزاری ایسنا: مراجع تقلید اعدام شیخ باقر نمر النمر رهبر شیعیان عربستان را از سوی آل سعود محکوم کردند.
     نایت اسکین
ادامه مطلب ...

۵ عامل مهم در کاهش سرعت WiFi

تا حالا به این فکر کرده‌اید که چه چیزی اعصاب شما را بیش از هر چیز دیگری به‌هم می‌ریزد؟ شاید موارد زیادی در حال گذر از ذهن شما باشد. ولی به عقیده خیلی از کاربران اینترنت هیچ چیزی بدتر از وای‌فای سرعت پایین وجود ندارد.
     نایت اسکین
ادامه مطلب ...