.

.

هفت روش برای اینکه دیگر چیزی را فراموش نکنید

روش‌هایی که در زیر آمده، می‌توانند ظرف یک هفته مؤثر واقع شود. روش‌ها را ادامه دهید، همچنین مغز خود را برای نگهداری اطلاعات در بلند مدت پرورش دهید.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

آشنایی با خواص میوه کارلا یا خربزه تلخ؛ ضد سلول‌های سرطانی

میوه ی کارلا (karela) که در زبان لاتین Momordica و در زبان عمومی خربز‌ه‌ی تلخ نامیده می‌شود یکی از گیاهان معروفی است که در آسیا، آفریقا و جزایر کارائیب می‌روید.

خربزه‌ی تلخ یکی از تلخ‌ترین میوه‌های دنیاست. از قرن‌ها پیش کارلا را در طب سنتی آسیایی و آفریقایی به دلیل دارا بودن خواص متعدد به کار برده‌اند. هم اکنون نیز محققان تحقیقات گسترده‌ای در خصوص این میوه آغاز کرده‌اند. در این مطلب کوتاه به تأثیر این میوه در مبارزه با سلول‌های سرطانی می‌پردازیم.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

درسهایی برای زندگی که هیچگاه به آنها فکر نکرده اید

کارهای خوب را بدون چشم‌داشت انجام دهید

‌ما باید در دنیا کارهای خوب انجام دهیم، اما نه به این دلیل که نتیجه خوبی عایدمان شود. چنین دیدگاهی خیلی بچگانه‌ است. فقط بچه‌ها و آنهایی که تازه شروع به کار کرده‌اند اینطور فکر می‌کنند. آنها هستند که در ازای کارشان به پاداش یا تنبیه نیاز دارند. وقتی ابعاد زندگیمان را گسترده‌تر می‌کنیم، آگاهی‌مان بالاتر می‌رود، همه اینها فراموش می‌شود. آنوقت دیگر هر کاری که فکر می‌کنیم به نفع دیگران است یا مطابق با آگاهی‌مان است انجام می‌دهیم. و در مقابل هیچ چشم داشتی نداریم.
   

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

سخنان پند آموز

 
جایى که بودن و نبودنت هیچ فرقى ندارد
نبودنت را انتخاب کن
اینگونه، به بودنت احترام گذاشته اى . . .
(هاروکى موراکامى)
 

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت زیر ۶۰۰ هزار تومان - اسفند ۹۴

در بخش راهنمای خرید برای گوشی‌های ارزان قیمت، به بحث و بررسی درباره بهترین تلفن‌های موجود در بازار که قیمتی کمتر از ۶۰۰ هزار تومان دارند، خواهیم پرداخت. مطمئنا گوشی‌های زیادی چه هوشمند و چه غیر هوشمند در این بازه‌ی قیمتی وجود دارند، اما راهنمایی که پیش روی شما است بر سه عبارت «هوشمند بودن»، «بهترین بودن» و «ارزان بودن» تکیه دارد.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

بهترین لپ تاپ های بازار اسفند 94 + قیمت

نکاتی که در زمان خرید لپ‌تاپ‌های بین ۲.۵ میلیون تا ۳.۵ میلیون تومان باید توجه کنید:

۱. لپ‌تاپ‌هایی با قیمت ۲.۵ میلیون تا ۳.۵ میلیون تومان معمولا دارای پردازنده‌های Core i اینتل هستند. با توجه به قیمت این دستگاه‌ها، مشخصات فنی آنها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند،

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

دو نامزد از حوزه مراغه و عجب شیر به مرحله دوم انتخابات راه یافتند

مراغه - ایرنا - رییس ستاد انتخابات حوزه مراغه و عجب شیرگفت: دو نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از این حوزه با کسب بیشترین آرا به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

  ظفر محمدی، روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با پایان شمارش آرای ماخوذه دراین حوزه انتخابیه، مهدی دواتگری با کسب 29 هزار و 66 رای و حدود 20 درصد آرا و محمدعلی حسین زاده با کسب 26 هزار و 512 رای و حدود 19 درصد آرا به مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...