.

.

برترین آنتی‌ویروس‌های اندرویدی

اندروید با تمام مزایا و معایبش، یک سیستم عامل آزاد و متن‌باز است. به این جهت، امنیت این سیستم عامل بسیار پایین است که آن را برای مورد حمله‌ی ویروس‌ها قرار گرفتن ایده آل می‌کند. در مطلبِ زیر، لیستی از برترین آنتی‌ویروس‌های اندرویدی وجود دارد که تماماً تست شده و عملکرد مناسبی نشان داده‌اند.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

آمار صندلی‌های رایگان کنکور سال 95

  وضعیت ظرفیت پذیرش در کنکور سراسری سال ۹۵ نشان می دهد که دوره های روزانه به صورت محسوسی کاهش ظرفیت داشته اند و حرکت به سمت دوره های با شهریه، پولی و یا آنچه از آن به عنوان پردیس های خودگردان نام برده می شود، با شدت بیشتری پیگیری می شود

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

ترفند مخفی تلگرام (قسمت دوم)

در قسمت اول این مطلب ۱۰ ترفند اول را مشاهده کردید و حالا در قسمت دوم و آخر، ۱۰ ترفند باقی‌مانده را مشاهده می‌کنید.

۱۱- پیامهای دریافتی را بدون آنکه فرستنده متوجه خواندن آن توسط شما شود مشاهده کنید

در تلگرام نمایش دو تیک در زیر هر پیغام به معنای خوانده شدن آن توسط طرف مقابل است . در صورتی که شما به هر دلیلی تمایل ندارید شخص مقابل از خوانده شدن پیغام توسط شما مطلع شود چه باید کرد؟ برای این منظور در نسخه موبایل تلگرام ابتدا مسیر Setting > Notification and Sounds را طی کنید و بر روی Popup  Notification تپ کنید.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

ترفندهای مخفی تلگرام قسمت اول

تلگرام در ابتدا پیام‌رسانی شبیه واتس اپ بود، اما به مرور زمان و با خلق ایده‌های نو توانست با رشدی فزاینده به یکی از مطرح‌ترین اپلیکیشن‌ها تبدیل شود. این اپلیکیشن هم اکنون یکی از سریع‌ترین، پرمخاطب‌ترین و ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های آنلاین است.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

جاسوسی شهرام امیری برای شیطان بزرگ

روزنامه شهروند: «من پژوهشگر ساده‌ای هستم که در یک دانشگاه کار می‌کنم و کار محرمانه‌ای انجام نمی‌دهم. علاوه بر آن در دانشگاهی که بنده در آن مشغول فعالیت هستم، به روی همکاری باز است و کار محرمانه‌ای در آن صورت نمی‌گیرد.» اینها قسمتی از سخنان شهرام امیری پژوهشگر هسته‌ای پس از بازگشت به ایران بود. حالا معلوم شده این سخنان دروغ بوده است. شهرام امیری بی شک فرد مهمی در پرونده هسته‌ای ایران بود که توانسته بنا به گفته غلامحسین محسنی اژه‌ای «اطلاعات به کلی سری و پنهانی کشور» را در اختیار «شیطان بزرگ» قرار دهد.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

یاران حضرت محمد (ص)

ابوذر غفاری

در میان انبوه یاران رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم برخی گوی فضائل را از دیگران ربوده اند و از جهات متعدد قابل ستایش هستند.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

مسکّنی از جنس غذا برای سردردهای میگرنی

 کمبودهای غذایی و عادات غذایی ناسالم با بسیاری از انواع سردرد بخصوص سردرهای مزمن در ارتباط است. مطالعات نشان می‌دهد، سردرد میگرنی در افراد مبتلا به چاقی و اضافه وزن شایع‌تر است. حتی بررسی‌ها نشان داده، دفعات و شدت سردرد در افراد مبتلا به چاقی و اضافه وزن افزایش می‌یابد و کاهش وزن به کاهش دفعات و شدت سردرد کمک می‌کند.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...