.

.

افزایش سرعت و کاهش استفاده از رم در بروزرسانی جدید فایرفاکس

چنانچه جدیدترین بروزرسانی فایرفاکس را نصب کنید، هنگام باز بودن چندین تب حافظه‌ی رم کمتری اشغال خواهد شد. علاوه بر این آپدیت جدید با افزایش سرعت و کارایی نیز همراه است.

 شرکت موزیلا به جهت رقابت با سایر شرکت‌های نوپایی که به تازگی مرورگرهای وب سبک و با سرعت بالایی را توسعه داده‌اند، یک بروزرسانی بسیار مهم را برای مرورگر فایرفاکس منتشر کرد. در فایرفاکس ۵۴ ماکسیمم تعداد فرآیندهای همزمان از یک به چهار افزایش یافته است، با این حال کاربران می‌توانند با تایپ عبارت about:config در قسمت آدرس بار، به صفحه تنظیمات بروند و این میزان را تغییر دهند.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

چطور از اجرای برنامه های استارت اپ در هنگام بالا آمدن ویندوز جلوگیری کنیم؟

هر چه تعداد نرم افزارهایی که بر روی کامپیوتر شما نصب شده اند بیشتر باشند، زمان بالا آمدن ویندوز نیز ممکن است بیشتر طول بکشد. بسیاری از نرم افزارها خود را به لیست برنامه هایی اضافه می کنند که در هنگام بوت کامپیوتر اجرا می شوند. (به این نرم افزارها اصطلاحا برنامه های استارت اپ گفته می شود.) این لیست می تواند به مرور زمان با نصب نرم افزارهای بیشتر بر روی کامپیوترتان طولانی تر شود و در نتیجه زمان بالا آمدن ویندوز نیز طولانی تر خواهد شد. در این مطلب آموزشی قصد داریم به شما یاد دهیم که چطور در سیستم عامل های مختلف اجرای این برنامه ها را در هنگام بالا آمدن ویندوز متوقف کنید.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

چرا اندروید برای امنیت آنلاین قابل اعتماد نیست؟

 حرف نرم افزارهای مخرب که پیش بیاید، هیچ کجا خطرناک‌تر از محیط اندورید نیست.‌‌ همان اتفاقی که پیش‌تر برای ویندوز رخ داده بود، امروز گریبان‌گیر اندروید شده است. اگر می خواهید پنج دلیل این موضوع را بدانید، این مطلب را از دست ندهید.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

چرا نمی‌توانیم فایل‌های بیشتر از ۴GB را به فلش USB یا مموری کارت SD کپی کنیم؟

بدون شک برای هر کاربر ویندوزی مشکل مربوط به محدودیت کپی و انتقال اطلاعات با حجم بیشتر از ۴GB به یک فلش ۸ یا ۱۶ گیگابایتی بوجود آمده است. رسانه کلیک در این مقاله به علت این موضوع پرداخته‌ و راه‌حل‌هایی را برای رفع مشکل ارائه داده است.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...