.

.

مایکروسافت به دنبال حل باگ حالت خواب سرفیس پرو

از ماه گذشته مایکروسافت فروش سرفیس پرو جدید را که جایگزین سرفیس پرو 4 که در سال 2015 وارد بازار شد محسوب میشود آغاز کرده است. سرفیس پرو جدید در برخی قسمت ها نسبت به نسل قبل خود دچار پیشرفت شده است اما نمیتوان تغییرات گسترده ای را در نسخه ی جدید کشف کرد.

نایت اسکین

 

اکنون که سرفیس پرو جدید به دست مصرف کنندگان رسیده است، گزارشات کاربران حاکی از این دارد که این تبلت هیبریدی دارای یک باگ نرم افزاری است که باعث میشود دستگاه به طور تصادفی وارد حالت خواب زمستانی شود و یا در حالی که مقدار زیادی از شارژ باتری دستگاه باقی مانده، دستگاه بی دلیل به طور کامل خاموش شود.

خوشبختانه مایکروسافت این مشکل را به رسمیت شناخته است و در حال کار بر روی این مشکل است. مانند بسیاری از باگ ها، باگ مذکور نیز توسط یک بروزرسانی نرم افزاری حل خواهد شد اما مایکروسافت هنوز زمان دقیقی را برای انتشار این بروزرسانی اعلام نکرده است اما مطمئنا حل این مشکل توسط مایکروسافت زمان زیادی طول نخواهد کشید. قیمت پایه ی سرفیس پرو جدید که دارای پردازنده ی Intel Core M3، اس اس دی 128 گیگابایتی و 4 گیگابایت رم است، معادل 799 دلار است و گران ترین کانفیگ سرفیس پرو جدید از Intel Core i7، 1 ترابایت حافظه ی اس اس دی و 16 گیگابایت رم برخوردار است و با قیمتی معادل 2699 دلار به فروش میرسد. هنوز خبری از نسخه ی LTE این تبلت نیست اما مایکروسافت اعلام کرده به زودی این نسخه از سرفیس پرو جدید نیز وارد بازار خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.