.

.

مضرات تلفن همراه(موبایل) را جدی بگیریم

پروفسور دورا لی دیویس نویسنده ی کتاب "قطع اتصال” و مدیر گروه تحقیقات زیست محیطی و سم شناسی معتقد است راه های ساده ای برای محافظت از خود در برابر خطرات تلفن همراه وجود دارد. وی از آن دسته دانشمندانی است که معتقدند تلفن های همراه می توانند خطر های جدی برای سلامتی داشته باشند؛ و به تحقیقات بی شماری که استفاده از تلفن همراه را – مخصوصاً امواج مایکروویو که از تلفن های همراه ساطع می شود- به بیمار هایی مثل سرطان، تومور های مغزی و آسیب به اسپرم مربوط می دانند، اشاره می کند.


بحث خطر های امواج مایکروویو بسیار جنجال برانگیز است اما تحقیقات نشان داده اند که این امواج می توانند به DNA آسیب بزنند، عملکرد مغز را ضعیف کنند و خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهند. درعین حال باید واقع بین بود چون استفاده از تلفن همراه اجتناب ناپذیر است اما بهتر است با انجام یک سری کارهای بسیار ساده این خطر های بالقوه را کم کنیم.
 
ادامه مطلب ...

بهترین راه مقابله با پوسیدگی دندان در کودکان

بهترین راه مقابله با پوسیدگی دندان در کودکان
باکتری های موجود در دهان با انرژی هایی که از کربوهیدرات ها و قندها به دست می آورند و نیز با چندین ماده سمی، پلاک دندان را می سازند.
 
ادامه مطلب ...

پیراهن خنک کننده بدن

پوشیدن این پیراهن خنکتان می کند
این پیراهن هم خنکتان می کند و هم باععث می شود بوی نامطبوع عرق ندهید.
 
ادامه مطلب ...

سوالات کلی دوره ضمن خدمت فرهنگیان+جواب

دوستان و همکاران محترم می توانند سوالات کلی دوره ی رایحه انتظار را به همراه جواب آنها از لینک زیر دریافت نمایند.

لازم به یاد آوری است بعد از دانلود فایل سوالات ، با دابل کلیک روی آن(یا با زدن کلید Enter) و تعین مسیر فایل(همان مسیر پیش فرض را قبول کنید) و با کلیک روی دکمه ی Extract فایل دانلود از حالت زیپ خارج می شود.

برای اینکه فونت سوالات بهم نریزد آنرا بصورت PDF در آورده ایم پس برای استفاده از آن بایستی از برنامه های PDF Reader استفاده نماید.


دریافت سوالات کلی دوره ی رایحه انتظار



قیمت انواع گوشی های HTC

قیمت انواع گوشی های HTC در بازار 16 شهریور 92

 
ادامه مطلب ...

رمز عبور براساس ضربان قلب کاربر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ایسنا، استفاده از رمز عبورهای بیومتریک مانند اثر انگشت، اسکن عنبیه یا ریتم منحصر به فرد ضربان قلب بسرعت در حال جایگزین شدن با کلمات عبور معمولی هستند.

دستبند Nymi با نظارت بر ضربان قلب، جدیدترین فناوری عرضه شده در حوزه رمز عبورهای بیومتریک محسوب می شود.


 

ادامه مطلب ...

شهادت امام جعفر صادق علیه السلام تسلیت باد

چرا مذهب شیعه را مذهب جعفری می گویند ؟

حضرت امام جعفر صادق (ع) ششمین امام شیعیان می باشند . برای بسیاری این سؤال  وجود دارد که چرا ایشان را به عنوان رئیس مذهب تشیع می شناسیم ؟ چرا امامان قبل از ایشان  بویژه اولین امام شیعیان حضرت علی (ع)  به عنوان رئیس مذهب  عنوان  نشده اند ؟

 

ادامه مطلب ...