.

.

وام ۸۰میلیاردی برای آقایان خاص/ معلمان اندرخم وام ۲میلیونی

تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان منجر شد تا تحقیق‌وتفحص از این صندوق در صحن علنی مجلس مصوب شود، طبق گفته‌های یکی از نمایندگان مجلس بانک سرمایه وام ۸۰میلیارد تومانی با سود ۱.۵درصد به یک فرد ارائه کرده است اما به یک فرهنگی ۲میلیون تومان هم وام نمی‌دهند

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

زندگی نامه یاران امام حسین (شهدای کربلا) زهیر بن قین بجلی رایت شجاعت

او از یاران بزرگ و با وفای امام حسین(ع) و مردی شایسته وشریف بود; رزمنده ای دلیر و جنگجویی توانا شمرده می شد و درمیان قبیله خود، که در کوفه سکونت داشتند، می زیست. وی را زهیربن قین بن قیس انماری بجلی می خواندند. (1)

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

زندگی نامه یاران امام حسین (شهدای کربلا)

پیر میدان دار عشق حبیب بن مظاهر

نام اصلی «حبیب بن مظاهر» «حبیب بن مظهر» (1) است، بزرگمردی از طایفه با شرافت و افتخارآفرین! «بنی اسد» و از صحابه رسول گرامی اسلام(ص) می باشد، وی یک سال پیش از بعثت پیامبر اسلام به دنیا آمد; دوران کودکی او همزمان با سالهایی بود که پیامبر(ص) در مکه مکرمه مردم را به توحید و خداپرستی دعوت می نمود، فیض دیدار پیامبر، توفیقی بود که حبیب را، از همان اوان جوانی با معارف دینی و سرچشمه زلال تعالیم اسلام، آشنا ساخت.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

واردات روغن پالم به کشور 2 برابر شد

با فروکش کردن اعتراضات سالهای گذشته دوباره واردات روغن پالم به کشور رو به افزایش است!

 بر اساس آمار گمرک واردات روغن پالم به کشور در نیمه نخست امسال با رشد ۱۱۰درصدی به ۱۷۹هزار تن رسیده است.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

زندگی نامه برخی از یاران امام حسین در کربلا

ابوثمامه صائدی (صیداوی)

عمر بن عبدالله، معروف به ابوثمامه، از چهره های سرشناس شیعه در کوفه بودند که در شجاعت و اسلحه شناسی زبان زد خاص و عام بود. وقتی مسلم بن عقیل برای بیعت گرفتن از مردم وارد کوفه شدند، ابوثمامه را مسئول دریافت کمک های مالی و تهیه اسلحه کردند. وی پس از پراکنده شدن مردم از دور مسلم بن عقیل و پیش از شروع درگیری های کربلا، خود را از کوفه به کربلا رساند و در زمره یاران امام حسین علیه السلام قرار گرفت.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

یاهو همه اطلاعات ایمیل کاربرانش را تقدیم نهادهای جاسوسی آمریکا می‌کند

یاهو که این روزها با بحران هک شدن اطلاعات حداقل نیم میلیارد کاربر خود دست و پنجه نرم می‌کند، داده‌های ایمیل‌های تمامی کاربران خود را بی سروصدا در اختیار نهادهای اطلاعاتی آمریکا قرار می‌دهد.

یاهو سال گذشته به طور مخفیانه یک برنامه نرم افزاری طراحی کرد که برای جستجو در ایمیل های دریافتی تمامی کاربران قابل استفاده است.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

فلسفه و چیستی عزاداری برای امام حسین(علیه السلام)

«عزا» در لغت، به معنای «صبر و شکیبایی کردن بر هر چیزی که انسان از دست می دهد و نیز به معنای «خوب صبر کردن»، «صبر کردن در مصیبت» و «سوگ و مصیبت» است. در عربی، «عزیت فلانا» یعنی او را دلداری و تسلی دادم، و «احسن الله عزاک» یعنی خداوند تو را صبر نیک دهد.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...