.

.

هکر سایت های دولتی به 3 هزار فیش حقوقی دسترسی داشت

فناوران- سخنگوی مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری سپاه پاسداران گفت: فردی که اخیرا سایت های دولتی ایران را هک کرد توانست اطلاعات مربوط به بانک های اطلاعاتی دستگاه ها را در اختیار بگیرد و از جمله به ۳ هزار فیش حقوقی دسترسی پیدا کند.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

۱۰ فایده معجزه‌ آسای زنجبیل

علم پزشکی هندو زنجبیل را دارویی معجزه‌آسا می‌داند. دلیل آن این است که تجربه نشان داده است که این ادویه جادویی برای گوارش بسیار مفید بوده و خواص سودمند متعددی دارد. هندی‌ها از زنجبیل به طور روزمره استفاده می‌کنند. چای زنجبیلی از محبوبیت خاصی برخوردار است و از قدیم مادربزرگ‌ها آن را برای مقابله با سرماخوردگی و آنفولانزا توصیه می‌کردند.
 

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

متن وصیت نامه شهید بر تار و پود قالی

مادر شهید عزت‌الله کرمعلی، وصیت‌نامه فرزند شهیدش را بر تار و پود قالیچه می‌بافد تا به مقام معظم رهبری اهدا کند.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مادران شهدا همواره به‌عنوان اسوه‌های صبر و تحمل در جامعه شناخته می‌شوند و عشق و محبت مادرانه آن‌ها نسبت به فرزندانشان همیشه در زندگی جاری بوده است.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

نابغه قرآنی دیروز حالا چه می‌کند؟

به گزارش خبرنگار   گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوایل دهه هفتاد بود که یک پدیده و اعجوبه میان جامعه قرآنی کشور ظاهر شد، کودکی که در 5 سالگی حافظ کل قرآن کریم بود و با چهره زیبا و صوت دلنشین خود بسیاری از کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان را مجذوب خود می‌کرد. سید محمدحسین طباطبایی ملقب به «علم‌الهدی» حافظ قرآن و نوستالژی دوران کودکی ما این روزها تبدیل به جوان رعنا و خوش قامتی شده که همچنان در امور و فعالیت های قرآنی پیشتاز است. مشروح گفتگوی خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران جوان با علم‌الهدی در ادامه گزارش می‌خوانید:

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

ایمن سازی وای فای Wi - Fi

بسیاری از کاربران که از اینترنت بخصوص وای فای استفاده می کنند نگران هک شدن وای فای خود هستند. در این آموزش  یک راه حل مناسب برای کاربران عزیز ارائه خواهیم داد  که دیگر وای فای شما به هیچ عنوان هک  نشود.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

استاد حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب، ساعاتی پیش در بیمارستان آسیا درگذشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، استاد حمید سبزواری شاعر پیشکسوت انقلاب به دلیل کهولت سن و بیماری، بامداد امروز در بیمارستان آسیا دارفانی را وداع گفت.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

رصد کاروان حامل سلاح و مهمات از ترکیه برای داعش

مرکز حمیمیم ویژه نظارت بر آتش بس در سوریه از رصد کاروان حامل سلاح برای داعش در شمال شرقی حلب از ترکیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، مرکز حمیمیم که وظیفه نظارت بر آتش بس در سوریه را برعهده دارد روز سه شنبه از رصد یک کاروان در شمال شرقی حلب که حامل اسلحه و مهمات از ترکیه برای داعش بود، خبر داد.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...