.

.

آشنایی با قانون سفته و چک بانکی

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  بیشتر آدم‌های شهرمان هر روز در حال معامله با یکدیگر هستند، یا به هم پول می‌دهند تا کاسبی راه بیافتد یا با سرمایه گذاری در پروژه مشارکت می‌کنند.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

لطفا بیدار شوید، نوجوانانتان در خطرند

دنیای اینترنت و شبکه‌های مختلف مجازی، فضایی با دسترسی راحت و استفاده آسان هستند که در فهرست مخاطبان آن، می‌توان از همه‌جور گروه سنی سخن به میان آورد، از کودکان زیر 7 سال تا سالمندان بالای 90 سال.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

69 درصد از روغن‌ زیتون‌های بازار تقلبی هستند

خبرها حاکی از آن است که حدود 69 درصد از روغن‌های موجود در بازار تقلبی است و بهتر است افراد با افزایش آگاهی روغن زیتون‌های تقلبی را از اصلی تشخیص دهند.
به گزارش  خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ روغن زیتون روغنی بسیار پرخواص است که فهرست خواص آن تمامی ندارد و حاوی ویتامین های همچون E، K، چربی‌های مفید و سالم همچون امگا 6 و امگا 3 است. علاوه بر این، روغن زیتون یکی از بخش‌های جدانشدنی از رژیم مدیترانه‌ای است.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

کدام کشورها سالم‌ترین رژیم غذایی را دارند؟

دیابت نوع دو شایع‌ترین شکل این بیماری است که فاکتورهایی همچون چاقی و سن می‌تواند در بروز آن نقش داشته باشد. بنابراین انتخاب رژیم غذایی سالم و صحیح به فرد کمک می‌کند تا در برابر این بیماری مصون شود.

ادامه مطلب ...

عکس/ ثروتمند و فقیرترین کشورهای جهان

مجله آمریکایی "منابع مالی جهانی" به تازگی رتبه بندی ثروتمندترین و فقیر ترین کشورهای جهان را منتشر کرده است. این فهرست بر اساس اطلاعات بانک جهانی و صندوق بین المللی پول تدوین شده است و قدرت خرید هر شهروند با در نظر گرفتن هزینه نسبی زندگی و سطح تورم در آن مورد اندازه گیری قرار گرفته است. در زیر تصاویری از 10 کشور ثروتمند و فقیر جهان را مشاهده می کنید.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس + اسامی و گرایش نامزد‌ها

گروه استان‌ها ــ مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیمگروه استان‌ها، نخستین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 207 حوزه انتخابیه برگزار شد که در نتیجه 221 منتخب ملت ایران مشخص شدند.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

خرافاتی پیرامون سیزده بدر

روز سیزده به در از جمله روزهایی است که رویکردها و حکایت‌های متفاوت و جالبی راجه به آن وجود دارد و در مورد خرافات پیرامون این روز در جهان اتفاق نظر وجود دارد.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...