.

.

کجایند این سردمداران دروغین حقوق بشر؟ اف بر شما

خبر آنلاین: به تازگی پایگاه‌های اجتماعی اینترنتی گروه‌های مسلح سوری با افتخار تمام تصویری از کوچک‌ترین اسیر خود در منطقه «ریف شمالی لاذقیه» را منتشر کردند که با موج گسترده‌ای از انتقادات مواجه شد.

همان طور که در تصویر مشاهده می‌شود، کوچک‌ترین اسیر گروه‌های مسلح تروریستی کودک خردسالی است که بیش از 2 تا 3 سال ندارد و آنگونه که در تصویر آمده او بر زمین نشسته و لوله تفنگ چند تروریست به سوی وی نشانه رفته است.

 نایت اسکین

 این تصویر را یکی از صفحات اینترنتی سلفی تکفیری منتشر کرده و منتشر کننده آن در توضیح این عکس نوشته که وی از حامیان ارتش آزاد است و این «کوچک‌ترین اسیری است که از طوایف ارمن نزد ما وجود دارد».

انتشار این تصویر با جار و جنجال و واکنش‌های بسیار علیه این گروه‌ها و عناصر تروریستی مواجه شده و برخی نیز درباره درستی یا نادرستی آن ابراز تردید کرده‌اند.

فارس نیز آنچه را که در این خصوص منتشر شده در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد و قضاوت را به آنها می‌سپارد، اما یادآور می‌شود که این گروه‌ها و عناصر همان‌هایی هستند که در طول بیش از 3 سال بحران سوریه از ارتکاب هیچ جنایتی علیه ملت سوریه به ویژه زنان و کودکان آن دریغ نکرده و بارها شاهد کشتارهای فجیع آنها در این خصوص بوده‌ایم.


حامیان تکفیری ها چه جوابی به این جنایت ها دارند؟
?What are excommunicating supporters respond to these crimes

کجایند انسانهای آزاده؟ وجدان های آگاه چگونه با این جنایت ها کنار می آیند؟
?Where are the freedom loving people
?How conscious consciousness cope with these crimes


دول عربی حامی تروریست ها،در کجای مکتب تان این چنین اعمال شنیع و زشت آمده است.
الدول العربیة التی ترعى الإرهابیین ، حیث دینکم مثل هذه الأفعال الشنیعة

لعنت خدا و ملائکه بر بانیان و حامیان این تروریست ها
لعنة الله والملائکة على مؤسسی ومؤیدی الإرهابیین

نخست وزیر عراق گفت: عربستان و اتحادیه عرب مسئول خون‌های ریخته شده در سوریه در نتیجه تلاش‌ها علیه دولت قانونی دمشق هستند.

به گزارش عرش نیوز،«نوری المالکی» نخست وزیر عراق در مصاحبه با رسانه دولتی بی‌بی‌سی گفته عربستان سعودی «آشکارا» در سوریه و در مسائل داخلی عراق دخالت کرده است.

وی گفت معتقد است عربستان سعودی با تسهیل ورود مزدوران خارجی به عراق اوضاع خشونت‌های قومی در این کشور را وخیم‌تر می‌کند. 

آقای مالکی افزود خشونت‌ها در سوریه باعث ایجاد مشکلات امنیتی در استان الاانبار عراق شده است.

نخست وزیر عراق این ایده که کشورش بخشی از محور شیعی در منطقه، به رهبریت ایران است را رد کرد. وی گفت: «هر کس که عراق را به عنوان کشور یا نظامی شیعه طبقه‌بندی می‌کند، در اشتباه است.»

مالکی در پاسخ به خبرنگار بی‌بی‌سی عربی که پرسید آیا عربستان در مسائل عراق دخالت می‌کند، گفت: «عربستان آشکارا در مسائل عراق دخالت می‌کند.»

وی افزود: «اگر این درست باشد که عربستان سعودی جلوی ورود سعودی‌ها به عراق را گرفته فرستادن غیرسعودی‌ها به کشور ما هم امکان دارد. بسیاری از مزدورهای نیجریه‌ای و چادی برای ورود به عراق پول می‌گیرند.»

وی همچنین عربستان و اتحادیه عرب را مسئول خون‌های ریخته شده در سوریه در نتیجه تلاش‌ها علیه دولت قانونی دمشق دانست.

منبع: فارس
کد مطلب: 248985

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.