.

.

چاپگری که 10 بار کاغذ چاپ شده را پاک کرده و دوباره استفاده می کند.

این دستگاه دوستدار محیط زیست با تکنولوژی با لای خود منجر به کاهش تصاعد 56 درصدی گازهای گلخانه ای از طریق کاهش مصرف، جلوگیری از قطع بی رویه درختان در جهت تولید کاغذ، کاهش میزان مصرف تونر، و جلوگیری از حمل و نقل های متعدد می شود.این دستگاه از طریق حرارت دهی کاغذ های مصرف شده بوسیله پرینت و کپی را پاک می کند و البته از تونر خاصی هم که توسط تولید کننده به کار گرفته شده نیز استفاده می کند.


 نایت اسکین

اخیرا اختراع جدیدی در قالب دستگاه‌های چندمنظوره‌ی کپی، پرینتر، اسکنر و فکس وارد کشور شده است که تا 10 مرتبه توانایی پاک کردن کاغذ کپی و پرینت گرفته شده را دارد.

 به گزارش اعتدال، این دستگاه که e-Studio 306 LP نام دارد توسط شرکت توشیبای ژاپن با هدف حمایت از محیط زیست تولید و به بازار عرضه شده است.


البته نام‌گذاری این دستگاه با عنوان حامی محیط زیست انصافا به جا است چرا که به میزان 80 درصد استفاده از کاغذ را توسط کاربران آن کاهش داده؛ و درپی کاهش مصرف کاغذ منجر به کاهش میزان قطع درختان نیز می شود.


این دستگاه دوست‌دار محیط زیست با تکنولوژی بالای خود منجر به کاهش تصاعد 56 درصدی گازهای گلخانه¬ای از طریق کاهش مصرف کاغذ ترکیبات کربنی چاپ، جلوگیری از قطع بی رویه درختان، کاهش میزان مصرف تونر، و کم کردن ایاب و ذهاب مربوطه می شود.


این دستگاه همچنین قابلیت‌های گسترده‌ی دیگری نیز در راستای ایجاد تسهیل امور مربوط به مدیریت سرویس‌های چاپ، اسکن، مدیریت فایل و اسناد، تنظیم و اعمال سیاست‌های امنیتی و دسترسی در شبکه و استفاده مستقیم از ماشین با استفاده از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری گسترده‌ی تعبیه شده در آن را دارد.


از نقطه نظر قیمت نیز تلاش شده است تا این دستگاه تفاوت چندانی با محصولات تولید شده مشابه که قابلیت پاک کردن کاغذ را ندارند، نداشته باشد. البته با صرفه جویی که از محل مصرف کاغذ بوجود می‌آید، هزینه های مربوط به خرید این دستگاه جبران شده و هزینه هر برگ چاپ به شدت کاهش می‌یابد.


شرکت تولید کننده در کنار این دستگاه و به منظور بوجود آوردن امکان یادداشت بر روی برگه های چاپ شده، قلم خاصی را نیز عرضه نموده است که در مراحل پاک نمودن کاغذ، آثار مربوط به آن نیز از سطح کاغذ زدوده می‌شود.


به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و همچنین جلوگیری از نوشتن با قلم های معمولی بر روی خروجی های چاپ شده که قابلیت چندین بار پاک شدن را دارند، شرکت توشیبا تونرهای چاپ این دستگاه را در رنگ آبی خاصی عرضه نموده است که باعث ایجاد تفاوت ظاهری برگه های چاپ شده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.