.

.

این است عاقبت ناله و نفرین کودکان و زنان ترور شده در عراق و سوریه

دنیا دار مکافات است
یک پایگاه خبری لبنانی خبر داد؛

مسمومیت بندر بن سلطان با سمی مهلک

خبرگزاری تسنیم: پایگاه خبری الخبرپرس لبنان از مسمومیت رییس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی با سمی مهلک خبر داد.

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، یک مقام عالی رتبه عربستان در مصاحبه با پایگاه خبری "الخبرپرس" لبنان گفت: حال "بندربن سلطان" که از روزهای نخست سال جاری هیچ گونه تصویری از او منتشر نشده پس از تشخیص پزشکی که از رسیدن نوع پیچیده ای از سم به رگ هایش حکایت دارد، رو به وخامت گراییده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از نظر پزشکی جلوگیری از سم وارد شده به بدن "بندر بن سلطان" غیرممکن است افزود: تاکنون پادزهر این مسمومیت به دست نیامده است.

 نایت اسکین

این مقام مسئول عربستانی با بیان اینکه "بندر بن سلطان" در طول روز هوشیاری خود را از دست می دهد و طی هفته های اخیر بسیار نحیف شده است اضافه کرد: این چیزی است که منجر به عدم انتشار تصاویر او در رسانه ها طی پنج ماه گذشته شده است.

این منبع آگاه تاکید کرد: شمار محدودی از شاهزادگان نزدیک به "بندر بن سلطان"، او را در یکی از کاخ هایش در شهر آگادیر در مراکش دیدار می کنند اما سمی که رییس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان با آن مسموم شده از نوع مهلک بوده که به کُندی در رگ های فرد بیمار وارد شده و تمامی سلول های عصبی او را قبل از مرگ از بین می برد.

این پایگاه لبنانی نوشت: مسمومیت "بندر بن سلطان" بر این نکته اشاره دارد که هر کسی که او را مسموم کرده قصد انتقام گیری داشته وگرنه از سمی استفاده می کرد که به سرعت او را می کشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

سرویس: سایر رسانه ها ، تاریخ: ۱۰/خرداد/۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸ ، شناسه خبر: ۳۸۶۹۵۹
فتوای جدید وهابی ها
فتوای جدید وهابی ها:

نوشیدن ادرار مجاهدان سوریه، گناهان را پاک می کند !

قدس آنلاین - قزوینی: امام جماعت یک مسجد در عربستان سعودی با صدور فتوایی مدعی شد نوشیدن ادرار مجاهدان در سوریه باعث آمرزش گناهان آنها خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سایت خبری الخبر، صالح المغامسی مبلغ سعودی و امام و خطیب مسجد قبا در مدینه منوره اخیرا با صدور فتوایی اعلام کرده است نوشیدن ادرار توسط مجاهدان (تروریست های ارتش آزاد و جبهة النصرة) باعث آمرزش و پاک شدن گناهان می شود.
در این فتوا که به فتوای جبهات الجهاد معروف شده و توسط برخی سایت های سعودی منتشر شده آمده است: دنیا مرحله گذر است و مؤمنان و مجاهدان به ویژه آنهایی که در سوریه هستند باید توشه ای از اعمال خیر برای خود برگزینند و گناهان خود را پاک کنند و اجرای حکم نوشیدن ادرار امتحانی برای این مجاهدان است تا گناهان خود را پاک کنند.
المغامسی درباره فتوای جهاد نکاح نیز گفت: شنیده ام که بسیاری از این فتوا انتقاد کرده اند اما نمی دانم مشکل آن چیست. این فتوا از یک عقیده ایمانی منبعث شده است و من آن را تأیید می کنم !
 حال قضاوت با شماست

انتهای خبر/ قدس آنلاین / کد خبر: 214123

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.