.

.

نحوه ی آپلود فایل و عکس در هاست های رایگان

ابتدا طریقه ی دریافت فضای رایگان :

1.   در ابتدا برای استفاده از سرویسها می بایست ثبت نام کنید. قسمت ثبت نامRegister  یا sing up یا نظایر آن است،  البته ثبت نام در وبسایت ها و سرویس هایی که معرفی می کنم رایگان و مجانی است و تنها با وارد نمودن چند مشخصه نام ؛ نام کاربری ؛ شناسه کاربری ؛ رمز عبور و ایمیل و نظایر آن امکان پذیر است.(لازم بذکر است که مدت زمان در این فضاها محدود است یعنی تعداد روزهای نگهداری فایل یا عکس محدود می باشد)

 نایت اسکین

2.   پس از ثبت نام ممکن است مجبور به تایید ثبت نام باشید بدین معنا که توسط مدیر وبسایت یک نامه الکترونیکی به ایمیل یا همان پست الکترونیکی که در هنگام ثبت نام درج کرده اید فرستاده می شود سپس شما باید محتوی را مطالعه و تایید نمایید ممکن است تنها با کلیک بر روی یک خط این کار انجام شود و سپس شناسه کاربری و پسورد شما ارسال شود و ... .

3.   پس از تایید ثبت نام حال شما می توانید با شناسه کاربری و رمز عبور که در هنگام ثبت نام تعیین کرده اید (یا مدیر وبسایت سرویس دهنده برایتان تعیین نموده است) از قسمت ورود یاlogin یا sing in وارد فضای مربوط به خودتان شوید،و فایل و یا عکس خود را آپلود نمایید، بعد از آپلود، آدرسی که Server ارائه می دهد آنرا کپی کرده ودر جایی که لینکی برای آن قرار می دهید Paste کنید.بعنوان مثال می خواهیم لینکی برای دانلود یک فایل قرار دهیم.ابتدا عنوانی برای دانلود در صفحه ی مان  ایجاد می کنیم.مثلاً  "دریافت فایل" سپس آنرا انتخاب نموده (های لایت کرده) با کلیک روی ابزار لینک کادری باز می شود،آدرس دریافتی از Server یاد شده را در کادر آدرس Paste کرده و تایید کنید. به همین راحتی کار تمام است.

سایتهای ارائه دهنده ی فضای رایگان زیاد هستند. در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:
picofile.com  , uplod.ir , uplooder.net  ,  upir.ir , upiran.ir
, ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.