.

.

این 3 نوع لپ تاپ را بخرید

این ۳ لپ‌تاپ ایسوس را از بازار بخرید!

در این مقاله، به سراغ  لپ‌تاپ‌های ایسوس آمده‌ایم تا نسبت به کیفیت محصولات و شرایط بازار، ۳ تا از بهترین‌های آن را برای خرید به شما معرفی کنیم! هنگامی که بحث خرید مطرح است بدون شک یکی از مهمترین فاکتورها، قیمت محصول است، بنابراین اگر در این لیست برخی مدل‌های قدرتمند قرار نگرفته‌اند، دلیل بر بد بودن آنها نیست، بلکه نسبت به قیمت‌شان ارزش خرید کمتری دارند!

  نایت اسکین

 

لپ‌تاپ گرونه

ASUS N550JK

N550JK

میان لپ‌تاپ‌های ایسوس، سری N آن‌ها از کیفیت و قابلیت‌های بالایی برخوردار هستند و میان سری N های ایسوس، می‌توان N550JK را گل سر سبد آن‌ها دانست. این لپ‌تاپ به نسل چهارم پردازنده‌های Core کمپانی اینتل مجهز شده و با کارت گرافیکی قدرتمند  GTX 850M به گیمر ها چشمک می‌زند. علاوه بر این‌ها می‌توان نقطه قوت این مدل را در سیستم صوتی ۴٫۱ کاناله آن دانست. این مدل هم اکنون با قیمتی در حدود ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در بازار کشور به فروش می‌رسد.

چرا بخریم؟

بهره گیری از نسل جدید پردازنده‌های اینتل
جنس فلزی بدنه
صفحه نمایش بسیار با کیفیت
نور پس زمینه در کیبورد
سیستم صوتی ۴٫۱ کاناله
باتری قدرتمند
مجهز به دستگاه Leap Motion

چرا نخریم؟

وزن ۲٫۶ کیلوگرمی

لپ‌تاپ متوسطه

ASUS K551LN

Asus-K551LN-

این مدل از سری K ایسوس یک از بهترین میان رده‌هاست، زیرا به نسل جدید پردازنده های اینتل مجهز شده و دارای یک کارت گرافیکی خیلی خوب و قدرتمند نیز هست. علاوه بر درون لپ‌تاپ، ظاهر آن نیز خیلی خوب و شکیل بوده و استفاده از روکش فلزی حس یک کالای با کیفیت را به شما منتقل می‌کند. جالب است بدانید که این مدل 15.6 اینچی، تنها ۲.۲ کیلوگرم وزن داشته و در رده لپ‌تاپ‌های ظریف و خوش ساخت بازار نیز قرار می‌گیرد.  برای در اختیار داشتن یکی از آنها، می‌بایست در حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ناقابل را بپردازید.

چرا بخریم؟

طراحی زیبا، باریک و بسیار سبک
مجهز به نسل چهارم پردازنده های اینتل
کیبورد و تاچ پد فراتر از انتظارها
ارزش خرید بالا

چرا نخریم؟

صفحه نمایش این مدل چندان چنگی به دل نمی زند!

لپ‌تاپ ارزونه

ASUS X452LD

ASUS-X452LD

این 3 لپ‌تاپ لنوو را از بازار بخرید!

در ادامه مقالات پیشنهادی خود از برندهای بازار، این بار به سراغ لنوو آمده‌ایم، سازنده‌ای که تنوع مناسبی در محصولات خود داشته و علی‌رغم امکانات خوبش، نسبت به سایر برندهای مطرح بازار قیمت پایین‌تری نیز دارد.  پس در ادامه با ما باشید تا 3 لپ‌تاپ خوب از لنوو که ارزش خرید بالایی را دارند به شما معرفی کنیم. ( برای آشنایی با سری لپ‌تاپ های لنوو این مقاله را بخوانید)

لپ‌تاپ گرونه

IdeaPad Y510p-‌A

Lenovo-IdeaPad-Y510p-front

یکی از بهترین و محبوب‌ترین لپ‌تاپ های لنوو که از نسل چهارم پردازنده‌های اینتل استفاده کرده و به کارت گرافیک gt 750 انویدیا مجهز شده است تا مجموعه‌ای از خوب‌های بازار را در اختیار شما قرار دهد. این مدل گرچه به پای لپ‌تاپ های سری گیم برخی سازندگان دیگر همچون MSI نمی‌رسد، اما اگر گیمر هستید می‌توانید بر روی این مدل که حتی مخصوص این کار نیست نیز حساب ویژه‌ای باز کنید! Y510p هم اکنون با قیمتی معادل 2 میلیون و 800 هزار تومان در بازار کشور به فروش می‌رسد.

چرا بخریم؟

بهره گیری از نسل جدید پردازنده‌های اینتل
یک ترا بایت هارد دیسک (5400 rpm) به همراه 16 گیگابایت رم
اسپیکر های قدرتمند
کیبورد با نور پس زمینه

چرا نخریم ؟

بیش از اندازه داغ می‌شود!
سنگین وزن

لپ‌تاپ متوسطه

IdeaPad  Z50-70 – A

Z-50-70

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ قدرتمند با قیمت مناسب هستید Z50-70 را بخرید. این مدل از همان بدو ورود به بازار به دلیل قیمت مناسبش محبوبیت فراوانی را نزد کاربران پیدا کرد. هم اکنون نیز شما با پرداخت 2 میلیون و 200 هزار تومان صاحب یک لپ تاپ زیبا، مجهز به پردازنده نسل چهارم اینتل و کارت گرافیک فوق العاده قدرتمند 840 انویدیا به همراه 6 گیگابایت رم می‌شوید! از طرفی این مدل به یک صفحه نمایش فول اچ‌دی نیز مجهز شده که کیفیت تصاویر آن مثال زدنی است. دیگر از یک لپ تاپ در این رنج قیمتی چه می‌خواهید ؟

چرا بخریم ؟

کانفیگ خوب
کیفیت ساخت بالا
اسپیکرهای فوق العاده
صفحه نمایش فول اچ‌دی

چرا نخریم ؟

شارژ دهی باتری چندان راضی کننده نیست!

لپ‌تاپ ارزونه

Essential G510-A

lenovo-laptop-g510-metal-front-3

در رنج زیر ۲ میلیون تومان، کم‌تر پیش می‌آید که با لپ‌تاپی قدرتمند و با کانفیگ خوب مواجه شویم، اما G510 از لنوو یکی از این دسته کمیاب است. این مدل به نسل چهارم پردازنده‌های اینتل مجهز شده و با کارت گرافیکی 8750 خود می‌تواند تا حد نسبتا زیادی گیمرها را نیز راضی نگه دارد. علاوه بر کانفیگ خوب، G510 از کیفیت ساخت مطلوبی نیز برخوردار است و با کیبوردهای طرح لبخندی خود می‌تواند برای تایپیست‌ها نیز انتخاب خوبی باشد. هم اکنون می‌توانید با پرداخت مبلغی در حدود یک میلیون و 500 هزار تومان یکی از همین مدل‌ها را با خود به خانه ببرید.

چرا بخریم ؟

کانفیگ خوب نسبت به قیمت
مجهز به دو پورت USB3‌
کیبورد طرح لبخندی

چرا نخریم ؟

زاویه دید محدود صفحه نمایش


اگر قصد خرید یک اسمارت فون را داشتید، شاید قیمت یک میلیونی آن موجب می‌شد که آن را یک کالای گران قیمت بنامید؛ اما در میان لپ‌تاپ‌ها، قضیه کمی متفاوت است و لپ‌تاپ‌هایی با قیمتی در حدود ۱٫۵ تا ۲ میلیون تومان در رده ارزان قیمت‌ها قرار می‌گیرند!! این مدل از ایسوس نیز با تمام قابلیت‌های خوب خودش نظیر، نسل چهارم پردازنده‌های اینتل، صفحه ۱۴ اینچی، مجهز بودن به کارت گرافیکی GT 820 انویدیا و ۴ گیگابایت رم با قیمتی در حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان از جمله لپ تاپ‌های ارزان قیمت ایسوس است که ارزش خرید بالایی دارد.

چرا بخریم ؟

امکانات خوب نسبت به قیمت
کیفیت ساخت بسیار بالا
اسپیکرهای قدرتمند
کیبورد و تاچ پد عالی

چرا نخریم ؟

تعداد محدود پورت‌های USB

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.