.

.

آموزش کامل نرم افزار JET AUDIO

در ابتدا نگاهی اجمالی به این نرم افزار و بخشهای مختلف آن داریم و سپس به توضیح کامل بخشهای آن می پردازیم.
*معرفی JET AUDIO

نرم افزار JET AUDIO محصول شرکت COWON AMERICAN است.این شرکت علاوه بر انتشار این نرم افزار به تولید پخش کننده های MP3 PLAYERوMP4 PLAYER نیز می پردازد.

 

از جمله قابلیتهای این نرم افزار توانایی مدیریت فایلها است که توسط آن می توان به مدیریت حرفه ای آهنگها و ویدئوها پرداخت و نیز می توان آهنگها را بر اساس خواننده،آلبوم،سبک موسیقی و...دسته بندی کرد.
*معرفی بخشهای مختلف نرم افزار که به صورت آیکون در قسمت بالای نرم افزار می باشد
RIP:این قسمت به شما کمک می کند تا فایلهای صوتی و CD خود را به فرمتهایی نظیر REAL MEDIA,WMA,MP3,MPV و فرمتهای رایج دیگر تبدیل کنید.
CONVERT:این قسمت شامل دو بخش CONVER AUDIO,CONVER VIDEOمیباشد.
1. در بخش CONVER AUDIO شما قادر خواهید بود که فرمتهای مختلف صوتی را نظیر MP3,WMA,MAV را باسرعت بالا به یکدیگر تبدیل کنید
2. در بخش CONVERT VIDEO شما قادر خواهید بود تا فرمتهای مختلف تصویری نظیر AVI,DAT,MPG,WMVرا به هم تبدیل کنید همچنین شما را قادر می کند که ویدئوهاتون رو برای پخش در پخش کننده های همران شرکت COWON تبدیل کنید.

RECORD:شما دراین بخش قادر خواهید بود تا صداهای ورودی به کامپیوتر را با فرمتهای مختلف ضبط کنید و همچنین بر روی صداهای ورودی اکولایزراعمال کنید.
BURN:این قسمت برای رایت سی دی های صوتی در اختیار کاربران قرار گرفته است و این امکان را به شما می دهد تا آهنگهای مختلف را بر روی سی دی ذخیره کنید.
BROAD CAST:شما از طریق این بخش می توانید به راحتی به رادیوهای اینترنتی گوش کنید.
GET MUSIC:این قسمت برای دریافت موسیقی از سایت COWON AMERICAN می باشد.

1

ما دراین آموزش و آموزشهای بعدی قصد داریم به معرفی کامل بخشهای مختلف و کاربردهای آنها بپردازیم.
در این قسمت ما به کاربرد RIP می پردازیم:
فایل های صوتی و CD های موزیک به طور پیشفرض بر روی کامپیوتر کپی نمی شوند مگر آنکه آنها را به فایلهای MP3 تبدیل کنیم.
این کار توسط برنامه های مختلفی همچون  MEDIA PLAYER,WINAMP,JET AUDIO,… قابل انجام است .
در نرم افزار JET AUDIO بخش RIP توانایی انجام این کار را دارد.
برای شروع ابتدا CD صوتی را داخل درایور قرار می دهیم سپس بر روی گزینه RIP کلیک می کنیم تا صفحه Ripping مطابق تصویرزیر باز شود.
***نکته:توجه داشته باشید که CD صوتی قرار داده شده باید فرمتی به جز MP3 داشته باشد.
مشاهده می کنید که TRUCK های مختلف CD بر روی صفحه نشان داده می شود.
در قسمت Target موجود در پایین صفحه ما سه قسمت File Naming,Folder,Output Format را داریم.
2
در قسمت File Naming می توان نوع اسم گذاری فایل را مطابق شکل زیر انتخاب کرد که ما در اینجا نام AsaRayan.Com را برای فایل خود انتخاب کرده ایم.
3
در قسمت Folder می توان محل قرارگیری فایل را با توجه به شکل زیر انتخاب کرد در بخش کشویی سه گزینه Desktop,MY Document,My Music را می بینیم.در صورتیکه بخواهید فایل را در جای دیگری ذخیره کنید می توانید از مربع کنار این گزینه و از طریق پنجره Brows For Folder مطابق شکل زیر محل مورد نظر را انتخاب کنید.
4
در قسمت بعد گزینه Out  Format را داریم که می توان فرمت خروجی فایل مورد نظر را انتخا ب کرد که با توجه به تصویر زیر پیشفرض فرمت WAV انتخاب شده است.
6
پس از آنکه نام ، محل قرارگیری وفرمت فایل را انتخاب کردیم بر روی گزینه START کلیک می کنیم تا عملیات تبدیل فایل صوتی به MP3 شروع شود.
پس از انکه قسمت Current و Total بطور کلی پر شد و در کنار تمام آهنگها تیک خورده شد می توان اطمینان پیدا کرد که فایل صوتی ما به یک فایل MP3 قابل اجرا بر روی کامپیوتر تبدیل شده است.
8
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.