.

.

سازمان عفو بین الملل خواستار آزادی 3 خبرنگار داعشی شد + جنایت داعشی‌ها عکس

قابل توجه افکار آگاه و ...

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازدیلی میل، سازمان عفو بین الملل خواستار آزادی سه خبرنگاری شد که به جرم همکاری با گروه تروریستی داعش در ترکیه بازداشت شده بودند.

نایت اسکین

 دو نفر از آنها به نام های "جیک هانراهان" و "فیلیپ پندبوری" اتباع انگلیسی بودند که روز پنج شنبه در شهر "دیاربکر" ترکیه در حال فیلمبرداری از درگیری میان پلیس و نیروهای حزب کارگر کردستان (پ ک ک) بازداشت شدند.
سازمان عفو بین الملل بازداشت آنها را "بی اساس، ظالمانه و عجیب" خواند و از ترکیه خواست مدارک معتبری برای جنایت احتمالی آنها ارائه دهد.  این سازمان همچنین اعلام کرد: "خبرنگاران باید اخبار مرتبط با گروه تروریستی داعش را به صورت کامل پوشش دهند. بازداشت آنها کار نادرستی بود و اتهام همکاری آنها با این گروه تروریستی نیز بی اساس و عجیب است."
وکیل این خبرنگاران اعلام کرد پلیس هتل محل اقامت آنها را تفتیش و تجهیزات فیلمبرداری آنها را توقیف کرد.
این گروه تکفیری و خود پروده ی این سازمان های به اصطلاح حامی حقوق بشر  این همه کشت و کشتار به راه انداخته اند و این همه جنایت ها انجام می دهند  اصلاٌ صدایش در نمی آید.

نمونه‌ای از جنایت های این گروه تکفیری
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و ...هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار «داعش» در ساعات گذشته است.
گروه تروریستی داعش و نیروهای مسلح دیگر موسوم به معارضان مسلح امروز (دوشنبه) در جنوب دمشق در ریف دمشق وارد جنگ خیابانی شدند.
زنده‌ سوزی به دست داعش+عکس 18+
گروه تروریستی داعش چهار مرد عراقی را به طرز فجیعی اعدام کرد.

زنده‌ سوزی به دست داعش/ فیلم مستهجن توسط عناصر داعش


زنده‌ سوزی به دست داعش/ فیلم مستهجن توسط عناصر داعش

گروه تکفیری صهیونیستی داعش در یک ماه گذشته 150 زن و دختر را در موصل اعدام کرده است.
۲۶ تن از اعضای داعش کشته شدند
مرکز فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد : ۲۶ تن از اعضای گروه تکفیری - صهیونیستی داعش در عملیات نظامی در منطقه الکرمه در غرب استان الانبار کشته شدند.
مغز متفکر حملات انتحاری داعش از جنایتاتی که در عراق انجام داده است، پشیمان نیست.
داعش بزرگترین معبد باستانی خاورمیانه را منفجر کرد
بنا بر گزارش‌ها گروه موسوم به داعش یکشنبه هشتم شهریور معبد «بل» بزرگترین معبد باستانی در خاورمیانه را که در شهر تاریخی پالمیرا در سوریه واقع است، منفجر کرده یا خسارتی جدی به آن وارد کرده است.
زنده‌ سوزی به دست داعش/ فیلم مستهجن توسط عناصر داعش

یک داعشی بازداشت شده در عربستان به دیدن فیلم های مستهجن و تلاش برای برقراری رابطه نامشروع با دختران اعتراف کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.