.

.

تصاویری تکان‌ دهنده از سوء تغذیه کودکان یمنی

در پی تداوم حملات جنگنده‌های سعودی‌ به یمن و محاصره شهرهای مختلف بیش از یک میلیون و 500 هزار کودک دراین کشور به دلیل کمبود شدید مواد غذایی و آب آشامیدنی دچار سوءتغذیه شده‌اند.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، در پی جنایات آل‌سعود و کمبود شدید مواد غذایی و آب آشامیدنی بیش از یک میلیون و 500 هزار کودک یمنی از سوء تغذیه رنج ‌می‌برند.

نایت اسکین

 بنابر گزارش رسانه‌ رسمی یمن، کودکان یمنی بزرگ‌ترین قربانیان محاصره و بمباران جنگنده‌های سعودی هستند و هزاران کودک که در استان‌های مختلف این کشور به شهادت رسیده‌ یا زخمی شده‌اند، نشان از سطح وسیع این جنایات دارد.


گفتنی است جنگنده‌های ائتلاف عرب به رهبری عربستان تاکنون بسیاری از مدارس، بیمارستان‌ها و پارک‌ها و دیگر مراکز مختص کودکان را در یمن به طور کامل ویران کرده‌اند. 

بمباران‌های پی در پی، شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از مردم بی‌گناه، تخریب منازل و بیمارستان‌ها و زیر ساخت‌ها، کمبود امکانات بهداشتی، نبود آب و غذای سالم و کافی، سوءتغذیه، شیوع انواع بیماری‌، استفاده از گازهای سمی ناشی از بمب‌های ممنوعه جنگنده‌های سعودی از جمله مشکلاتی است که از آغاز تجاوز سعودی‌ها به یمن مردم این سرزمین با آن مواجه هستند.

نزدیک به 7 ماه است که مردم یمن رنگ آسایش را ندیده‌اند و جنایات رژیم سعودی  تحت حمایت اسرائیل و کشورهای غربی مدعی حقوق بشر و با سکوت سازمان‌های بین‌المللی ادامه دارد.

در ادامه تصاویری را از کودکان یمنی مشاهده می‌کنید:
تصاویری تکان‌ دهنده از سوء تغذیه کودکان یمنیتصاویری تکان‌ دهنده از سوء تغذیه کودکان یمنیتصاویری تکان‌ دهنده از سوء تغذیه کودکان یمنیتصاویری تکان‌ دهنده از سوء تغذیه کودکان یمنیتصاویری تکان‌ دهنده از سوء تغذیه کودکان یمنیتصاویری تکان‌ دهنده از سوء تغذیه کودکان یمنی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.